شبکه CW توسط وارنرمدیا فروخته می شود

شبکه CW توسط وارنرمدیا فروخته می شود

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW ممکن است به فروش برسد. طبق خبری که وال‌استریت‌ژورنال منتشر کرده، وارنرمدیا و ViacomCBS در حال بررسی فروش بخش یا تمامی سهام خود در شبکه CW هستند. دلیل این موضوع سودآور نبودن این شبکه از سال ۲۰۰۶ عنوان شده است. مخاطبان این شبکه عمدتا بینندگان نوجوان و جوان هستند و گفته می‌شود که چندین شرکت به خرید شبکه CW علاقه دارند که گروه نکس‌استار مدیا که بزرگترین گروه رسانه‌ای آمریکا است، یکی از این شرکت‌ها است.

اگر از طرفداران سریال‌های دی سی شبکه CW باشید، احتمالا نباید خیلی نگران باشید، چرا که WSJ می‌گوید متداول‌ترین سناریو این است که Nexstar بخش زیادی از سهام CW را خریداری کند و CBS و وارنرمدیا همچنان بخش کوچکی از سهام شبکه را در اختیار خواهند داشت و همچنان به تولید و تامین برنامه‌های شبکه CW متعهد باقی‌خواهند ماند. گفته می‌شود که شبکه CW سال‌ها است که سودآوری ندارد و شاید این جای تعجب باشد که چرا وارنرمدیا تمرکز خود را تنها روی ساخت سریال انحصاری از دنیای دی سی برای شبکه HBO Max نمی‌گذارد.

در هر حال سودآوری شبکه ارتباطی به سودآوری محتوا ندارد. این در حالی است که نتفلیکس ممکن است به خرید حق پخش سریال Riverdale علاقه‌مند باشد یا حتی ممکن است نتفلیکس بدش نیاید حق تولید ریبوت یا اسپین‌آف سریال The 100 را خریداری کند. هرچند ممکن است سریال ریوردیل در شبکه HBO Max مخاطبان زیادی پیدا کند. از جمله سریال‌های مجموعه DC که برای شبکه CW تولید و پخش می‌شوند، می‌توان به سریال The Flash، سریال Superman & Lois، سریال Batwoman، سریال Legends of Tomorrow و سریال Stargirl اشاره کرد.

همچنین سریال Naomi سریال جدید دنیای دی‌سی شبکه CW است و مدتی پیش اخبار ساخت سریال Gotham Knights برای این شبکه منتشر شد. همچنین شبکه CW هم‌اکنون دارای سریال‌های دیگری مثل سریال Walker، سریال Kung Fu، سریال Nancy Drew و سریال In the Dark نیز است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *