تاریخ پخش فیلم The Adam Project در نتفلیکس مشخص شد

تاریخ پخش فیلم The Adam Project در نتفلیکس مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم The Adam Project مشخص شده است. به نقل از USA Today، این فیلم ماجراجویی، سفر در زمان و مهیج قرار است در تاریخ ۱۱ مارس امسال (۲۰ اسفند) از شبکه نتفلیکس پخش شود.

رایان رینولدز، واکر اسکوبل، جنیفر گارنر، زوئی سالدانیا، مارک رافلو، کاترین کینر و الکس مالاری جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Adam Project حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شاون لوی، کارگردان آثاری چون سه‌گانه فیلم Night at the Museum، فیلم The Pink Panther، فیلم Real Steel، هشت قسمت از سریال Stranger Things و فیلم Free Guy، وظیفه کارگردانی فیلم پروژه آدام را براساس فیلمنامه‌ای از جاناتان تروپر، تی.اس نولین، جنیفر فلکت و مارک لوین، بر عهده داشته است.

 

 

تاریخ پخش فیلم The Adam Project در نتفلیکس مشخص شد

 

در ابتدا پارامونت قرار بود فیلم The Adam Project را تولید کند که در آن زمان تام کروز قرار بود نقش آدام را بر عهده داشته باشد که این پروژه سال‌ها در بن‌بست قرار داشت. سرانجام نتفلیکس حق پخش و تولید فیلم را از پارامونت دریافت کرد و حالا با همکاری دوباره با رینولدز فیلم پروژه آدام را تولید کرده است. فیلم The Adam Project داستان آدام را دنبال می‌کند که به گذشته سفر می‌کند تا با کمک نسخه جوان‌ترش با پدرشان پیش از اینکه مرحوم شود، ملاقات کنند.

نتفلیکس و رینولدز پیش از این در فیلم Six Underground و اخیرا فیلم Red Notice همکاری کرده‌اند. این در حالی است که رینولدز و لوی اخیرا در فیلم Free Guy همکاری داشته‌اند و انتظار می‌رود این همکاری در فیلم Free Guy 2 نیز ادامه داشته باشد. شان لوی نیز به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده با نتفلیکس در آثاری چون سریال Stranger Things، سریال Shadow and Bone، مستند سریالی Unsolved Mysteries، سریال I Am Not Okay with This، فیلم Kodachrome، سریال Dash & Lily و سریال Lost Ollie که در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد، همکاری داشته است.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *