فیلمبرداری فیلم Enola Holmes 2 به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم Enola Holmes 2 به پایان رسید

پس از موفقیت Enola Holmes در سال گذشته و رفع مشکل حقوقی ساخت فیلم، نتفلیکس مدتی پیش به‌صورت رسمی از ساخت فیلم Enola Holmes 2 خبر داد و همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم رسما از اوایل مهر امسال آغاز شد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم انولا هولمز ۲ رسما به پایان رسیده است. نتفلیکس با انتشار یک ویدیو این خبر را تایید کرد که در این ویدیو شاهد حضور میلی بابی براون و لوئیس پارتریج هستیم.

 این در حالی است که مراحل فیلم‌برداری صحنه‌های هنری کویل در فیلم Enola Holmes 2 در ماه گذشته به پایان رسید. فیلم Enola Holmes یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ بود. طبق آمار نتفلیکس براساس کسانی که حداقل ۲ دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشند، بیش از ۷۸ میلیون کاربر فیلم Enola Holmes را در ۲۸ روز اول پخش تماشا کردند.

 

فیلمبرداری فیلم Enola Holmes 2 به پایان رسید

 

میلی بابی براون در نقش انولا هولمز، هنری کویل در نقش شرلوک هولمز، لوئیس پارتریج در نقش تیوکسبری، هلنا بونهام کارتر در نقش یودوریا هولمز، سوزان ووکوما در نقش ایدث مارگارت گرود، عدیل اختر در نقش بازرس لستراد، دیوید تیولیس، شارون دانکن بروستر، ابی هرن، هانا داد، گابریل تیرنی و سرانا سو-لینگ بلیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Enola Holmes 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بااین‌حال، هنوز بازگشت یا عدم بازگشت سم کلفلین در نقش مایکرافت هولمز مشخص نیست. همچنین مانند قسمت اول، هری بردبیر، کارگردان سریال‌هایی چون سریال Killing Eve و سریال Fleabag، وظیفه کارگردانی و جک ترون، نویسنده سریال His Dark Materials، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Enola Holmes 2 را بر عهده داشته‌اند. انولا هولمز خواهر کوچک شرلوک هولمز است که نانسی اسپرینگر او را خلق کرد. رمان‌های انولا هلمز در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند.

فیلم Enola Holmes 2 قرار است در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *