ریدلی اسکات دلیل فروش پایین فیلم The Last Duel را مطرح کرد

ریدلی اسکات دلیل فروش پایین فیلم The Last Duel را مطرح کرد

فیلم The Last Duel با اینکه بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان کسب کرد، اما نتوانست در باکس آفیس فروش خوبی را تجربه کند. ریدلی اسکات به تازگی در پادکست مارک مارون (Marc Maron) با اسم WTF حضور یافته و درباره دلیل فروش کم فیلم جدیدش، The Last Duel، صحبت کرده است. او در واقع جوانان و نسل جدید را مقصر اصلی فروش کم فیلم The Last Duel می‌داند.

فیلم The Last Duel با بازی مت دیمن، آدام درایور، بن افلک و جودی کومر تنها ۲۷ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته است. این فیلم پر از مبارزات بسیار هیجان انگیز بوده و پیام بسیار خوبی نیز داشت. The Last Duel با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و یک شکست کامل در باکس آفیس محسوب می‌شود.

 

ریدلی اسکات دلیل فروش پایین فیلم The Last Duel را مطرح کرد

 

فیلم بعدی ریدلی اسکات House of Gucci است که اکران آن به‌زودی آغاز می‌شود. در این فیلم ما شاهد بازیگرانی مثل آدام درایور، آلپاچینو، جرد لتو، سلما هایک و لیدی گاگا هستیم. اسکات در حال حاضر روی Kitbag نیز کار می‌کند. Kitbag فیلمی درباره ناپلئون بناپارت با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) است. پروژه بعدی او نیز فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) خواهد بود که کار نوشتن فیلم‌‌نامه آن به پایان رسیده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *