فیلم و سریال Power Rangers در دست ساخت برای نتفلیکس

فیلم و سریال Power Rangers در دست ساخت برای نتفلیکس

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مایکل لومباردو، رئیس بخش تلویزیون شرکت EOne از توافق چند جانبه با نتفلیکس برای تولید پروژه‌های مختلف براساس شخصیت‌های دنیای Power Rangers خبر داد. جاناتان انتویستل، کارگردان سریال TEOTFW و سریال I Am Not Okay With This وظیفه ساخت پروژه جدید دنیای پاور رنجرز را بر عهده دارد و لومباردو گفت که با همکاری انتویستل یک رویکرد کلی از جهان و مسیری که قرار است در آن دنبال شود، ترسیم کرده‌اند. لومابردو گفت:

 

فیلم و سریال Power Rangers در دست ساخت برای نتفلیکس

فیلم و سریال Power Rangers در دست ساخت برای نتفلیکس

 

«این قرارداد تنها شامل یک سریال نیست، بلکه به‌دنبال سریال آن قرار است پروژه‌های بیشتری مثل فیلم‌ها و برنامه‌های کودکان براساس دنیای پاور رنجرز ساخته شود. ما یک همکار نویسنده عالی پیدا کردیم که مشغول کار روی آن است. نتفلیکس و ما در مورد این پروژه‌ها هیجان زده‌ایم و امیدواریم به‌زودی اخبار بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.» درواقع هدف نتفلیکس و EOne خلق یک دنیای مشترک و سینمایی از مجموعه Power Rangers است که پس از ریبوت ناامید کننده سال ۲۰۱۷ می‌تواند خبر هیجان‌انگیزی برای طرفدارانش باشد.

همچنین نتفلیکس مدت زیادی است که به‌دنبل خلق جهان و دنیایی مشابه دنیای سینمایی مارول است و به همین منظور در حال جذب IPهای محبوب است و مجموعه پاور رنجرز ممکن است بتواند نقش پر رنگ و مهمی در برنامه نتفلیکس آینده داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از فیلم و سریال جدید Power Rangers منتشر شود.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *