زمان شروع تولید سریال Obi-Wan Kenobi مشخص شد

شنبه 22 شهریور , 1399

ایوان مک گرگور، در مصاحبه جدید از زمان شروع تولید سریال Obi-Wan Kenobi خبر داد و به نظر می‌رسد سرانجام قرار است جلوی دوربین برود.

زمان شروع تولید سریال Obi-Wan Kenobi

ماه بهمن سال گذشته بود که لوکاس فیلم مراحل پیش تولید سریال Obi-Wan Kenobi را متوقف کرد تا فیلمنامه این مجموعه مجددا مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد. در ادامه لوکاس فیلم جوبی هارولد را که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه‌های فیلم Awake ، king Arthur : Legend of the Sword و فیلم Army of the Dead شناخته شده است، را مامور نوشتن فیلمنامه سومین قسمت سریال Star Wars کرد. همچنین دبورا چاو کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال Obi-Wan Kenobi را برعهده دارد. همچنین گفته می‌شود این سریال قرار است در ۴ قسمت ساخته و عرضه شود.

حال در جدیدترین اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد این سریال برای فیلمبرداری به زودی جلوی دوربین خواهد رفت و روند تولید آن به زودی آغاز خواهد شد.

به نقل از SlashFilm در مصاحبه با ET Online، ایوان مک گرگور ، بازیگر نقش Obi-Wan Kenobi تایید که مراحل فیلمبرداری این سریال از بهار سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و در مورد آن بسیار هیجان انگیز است.

همچنین او تایید کرد که این مجموعه قرار است به عنوان سریالی مجزا در یک فصل عرضه شود. البته او هنوز در مورد شخصیت‌های این سریال نیز مطلبی بیان نکرده است و فقط با جمله خواهیم دید بسنده کرد.

به هر حال به نظر می‌رسد قرار است این سریال در همان فصل گفته و تمام شود و هنوز ساخت فصل و قسمت‌های بیشتر از آن تایید و مورد بررسی قرار نگرفته است. البته گفته شده است چنانچه فصل و قسمت‌های بیشتر از آن بخواهد ساخته شود قطعا داستانی متفاوت را دنبال خواهد کرد.

اتفاقات سریال Obi-Wan Kenobi قرار است هشت سال پس از حوادث Revenge of the Sith جریان داشته باشد که اوبی وان کنوبی در پایان فیلم لوک اسکای واکر را در سیاره تاتوبین تحویل داد.

قطعا این خبر می‌تواند برای طرفداران این سریال جذاب باشد و باید منتظر اطلاعات بیشتر از این مجموعه باشیم.

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *