سریال The walking Dead در فصل یازدهم به پایان خواهد رسید

پنج‌شنبه 20 شهریور , 1399

سرانجام AMC اعلام کرد که سریال محبوب The Walking Dead در فصل یازدهم به کار خودش پایان می‌دهد اما ساخت دو اسپین آف دیگر از این سریال محبوب تایید شد.

پایان سریال the walking dead در فصل یازدهم

مهر ۹۸ بود که AMC اعلام کرد به این زودی‌ها سریال مردگان متحرک تمام نمی‌شود اما به تازگی در خبری غافلگیرانه اعلام کرده است که سریال The Walking Dead در فصل یازدهم تمام خواهد شد. این فصل قرار است بر خلاف فصل‌های پیشین ۲۴ قسمت باشد و پخش آن از اواخر سال ۲۰۲۱ اغاز می‌شود و تا اواخر سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که قسمت اخر فصل دهم قرار است در ماه آینده منتشر شود و فصل دهم نیز قرار است ۶ قسمت جدید نیز داشته باشد که پخش آن به اواخر سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

علاوه بر این موضوع، دو اسپین آف دیگر نیز برای این سریال تایید شده است.  فصل یازدهم با محوریت شخصیت ریگ گرایمز ساخته خواهد شد و به داستان او خاتمه می‌دهد. پس از آن نیز دو اسپین آف دیگر بر اساس داریل دیکسون و کارول پلتیر منتشر خواهد شد. هنوز نام خاصی برای این مجموعه انتخاب نشده است اما برای انتشار آن نیز باید حداقل تا سال ۲۰۲۳ منتظر ماند.

علاوه بر این موضوع ممکن است، شخصیت‌هایی که در سریال The Walking Dead کشته شده‌اند، در این اسپین آف مجددا به سریال بازگردند. ساخت این مجموعه را اسکات گیمپل برعهده دارد. در این سریال تمرکز بر روی هر شخصیت به صورت جداگانه است و احتمالا سرگذشت آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. البته احتمال آن نیز وجود دارد که شاهد معرفی شخصیت‌های جدید نیز باشیم که هر کدام داستان مستقلی داشته باشند.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

منبع:theverge

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *