سریال اسپین آف the batman معرفی شد

پنج‌شنبه 9 مرداد , 1399

همه ما در انتظار به پایان رسیدن مراحل ساخت جدیدترین فیلم از شخصیت بتمن هستیم. این فیلم جدید توسط کارگردان خوش نام به اسم مت ریوز ساخته می‌شود. این کارگردان با تصمیمات و تغییراتی که در سر دارد به نظر می‌رسد که بتواند در این فیلم به موفقیت برسد حال امروز خبری مبنی بر سریال اسپین آف فیلم THE BATMAN به گوش می‌رسد.

به گزارش ورایتی، فیلم THE BATMAN که هنوز اکران نشده است صاحب اسپین آفی شده است تا به لطف آن بتواند دنیای خود را گسترش دهد.

هنوز برای این اسپین آف نامی انتخاب نشده است و از تنها با اسم Gotham PD یاد می‌شود. قرار است که در این سری در مورد اداره پلیس شهر گاتهام باشد و دقیقا در همان زمانی باشد که فیلم THE BATMAN در آن روایت می‌شود.

به نظر می‌رسد در این سریال مت ریوز کارگردانی آن را به عهده درد و ترنس وینتر این سریال را نویسندگی می‌کند.

مت ریوز، کارگردان این سریال،در مورد این پروژه می‌گوید:

این یک فرصت فوق العاده است، نه فقط برای گسترش فیلمی که دارم می‌سازم بلکه برای کاوش کردن داخلش او هم با فرمی عمیق و با جزئیات که فقط از یک فرمت طولانی بر میاید. همینطور مشغول به کار شدن با استعداد خالصی مانند ترس وینتر نیز بسیار خوب است و مانند یک رویاست.

این سریال قرار است تا فسادهای شایع شهر گاتهام را به جزئیات و به طور گسترده نشان دهد. اما هنوز هم در مورد این سریال ابهاماتی وجود دارد مانند اینکه مشخص نیست آیا پتینسون نیز در این سریال در نقیش بورس وین یا همان بتمن هست یا نه، این موضوع حتی برای جفری رایت و جیمز گوردون نیز صدق می‌کند.

اسپین اف the batman

فیلم جدید بتمن و اسپین آف فیلم THE BATMAN همگی بر پایه کتاب‌های کمیکی است که در سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ توسط دی سی منتشر شده است. در این کتاب‌ها ما شاهد بتمن به عنوان شخصیت اول نبودیم بلکه او به حالتی شخصیتی فرعی بود. داستان این کتاب‌ها روایاتی جنایی دارد و بیشتر در مورد اداره پلیس شهر گاتهام و پیگیری جنایاتی است که در شهر گاتهام رخ می‌دهد.

همچنین لازم به ذکر است که فیلم THE BATMAN  با بازی اشخاصی مانند رابرت پتینسون و زوئی کراویتز به کاگردانی مت ریوز در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران نرد در این زمینه چیست؟

منبع: empireonline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *