بازگشت تونی ریوولوری در اسپایدرمن ۳

شنبه 11 مرداد , 1399

تونی ریوولوری، بازیگر نقش فلش تامپسون نیز قرار است در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند حضور داشته باشد.

در طی چند ماه گذشته شاهد اخباری از فیلم اسپایدرمن ۳ بودیم حال امروز خبری مبنی بر حضور تونی ریوولوری در نقش فلش تامپسون منتشر شده است.

در حالی که همه به دلیل مشکلات بوجود آمده بین سونی و مارول ساخت قسمت جدید از این فیلم محبوب را غیرممکن می‌دانستند، بعد از قراداد جدید ساخت این فیلم با بازی تام هالند تایید شد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا این فیلم نیز مانند فیلم‌های دیگر تاخیر خورد و احتمالا تا سال دیگر باید منتظر اکران این فیلم باشیم.

طی اخبار منتشر شده از سوی ددلاین، تونی ریوولوری قراردادی را با WME امضا کرده است که این نشان می‌دهد این بازیگر به جمع بازیگران فیلم اسپایدرمن ۳ اضافه شده است.

این بازیگر نیز پیش از این در فیلم Spider man: Homecoming (اسپایدرمن به خانه برمی‌گردد) و spider man: far from home (اسپایدرمن دور از خانه) نیز در نقش فلش تامپسون حضور داشته است برای همین این مورد خیلی دور از انتظار نبود.

نقش تونی ریوولوری در قسمت‌های قبلی اسپایدرمن خیلی پر رنگ نبود اما انتظار می‌رود با توجه به اتفاقات افتاده در اسپایدرمن دور از خانه، در این قسمت از فیلم اسپایدرمن نقش پر رنگ‌تری داشته باشد.

در حال حاضر می‌دانیم تام هالند در نقش مردعنکبوتی، زندیا در نقش میشل جونز و جی.کی.سیمونز در نقش جیمز جونا جیمسون در قسمت سوم مردعنکبوتی حضور دارند.

فعلا اطلاعات خاصی از این فیلم منتشر نشده است و هنوز داستان و اتفاقات آن برای ما مشخص نیست.

انتظار می‌‎رود این فیلم در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱(۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تاخیر خورد و به ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰)تغییر کرد. اما سونی چندی پیش باز هم این تاریخ را تغییر داد.

تونی ریوولوری

انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود. همچنین جان واتیس برای کارگردانی و کریس مک کنا و اریک سامرز برای نوشتن فیلمنامه در قسمت سوم مرد عنکبوتی حضور خواهند داشت.

دیدگاه شما کابران نرد در این زمینه چیست؟

بیشتر بخوانید: تاریخ اکران فیلم اسپایدرمن ۳ با بازی تام هالند تاخیر خورد

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *