معرفی ۵ کاور برتر مارول (بخش اول)

یکشنبه 12 مرداد , 1399

مارول یکی از معروف‌ترین کمپانی‌ها در زمینه کتاب‌های کمیک است. این کمپانی با خلق شخصیت‌های مختلف حسابی در ذهن‌ها باقی مانده است و علاقه‌مندان بی‌شماری دارد.

در این نوشته می‌خواهیم ۵ کاور برتر مجموعه مارول (بخش اول) را با یکدیگر بررسی کنیم.

۱.کاور شماره ۱۴۱ از کیمک Ucanny X-men

کاور کتاب کمیک days of future pasr

این کاور قسمت اول داستان تاریخی روز‍‌های گذشته و آینده است که تسوسط حان بیرن خلق شده است. در این کاور شاهد ولوورین در سنین پیری هستیم و در پشت سر ولوورین عکس شخصیت‌های کشته شده ایکس من نشان داده شده است. این کاور یکی از محبوب ترین و معرف‌ترین کاور‌های مارول می‌باشد

۲ .کاور شماره ۵۰ از کیمک مرد عنکبوتی شگفت انگیزکاور مرد عنکبوتی شگفت انگیز

این کاور توسط جان رومیتا به بهترین شیوه ممکن خلق شده است. در این کاور به حالتی مارا با دنیای درونی پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) آشنا می‌کند. دنیای درونی پیتر پارکر که سراسر درگیری فکری بر سر این است که آیا مرد عنکبوتی باقی بماند یا خیر. این کاور نیز یکی از معروف‌ترین کاور‌های مارول می‌باشد.

۳.کاور شماره ۱ از کمیک Giant size x-men

کاور کتاب کمیک gian size X-men

کتاب کمیک giant size یکی از کتاب‌های کمیک معروف و مهم است زیرا در این کتاب کمیک ما شاهد معرفی اعضای جدید x-men هستیم. در این کتاب با شخصیت‌هایی نظیر ولوورین، استورم، کلاسوس رو به رو هستیم که همین افراد کتاب کمیک x-men را به یکی از بهترین کتاب‌ها تبدیل می‌کنند.

این کاور ااز گیل کین و دیو کاکرام می‌باشد که نشان می‌دهد ولوورین به یک کاور حمله کرده است و با اعضای جدید x men وارد ماموریت شده است.

۴.کاور شماره ۱۵ از کیمک فانتزی شگفت انگیز

کاور کتاب کمیک amazing fantasy

این کاور یکی از بهترین کاور‌های مارول است. در این کاور سعی شده است تا احساسات پیتر پاکر به خوبی نشان داده شود. در یک جا از زبان پیتر پارکر نوشته شده است: اگر چه همه‌ی دنیا پیتر پاکر نوحوان را مسخره کنند و او را ترسو بخوانند اما به زودی همه دنیا او را یک ابر قهرمان می‌خوانند.

همانطور که می‌بینید استن لی به خوبی توانسته است با خلق این اثر احساسات پیتر پارکر را به ما منتقل کند.

۵.کاور شماره ۱۳۶ از کیمک uncanny x-men

کاور کتاب کمیک x-men

این کاور هم در نوع خود بسیار جذاب و ماندگار است. در این کاور سعی شده تا به بهترین شکل ممکن تراژدی مربوط به مرگ جین گری را به ما نشان دهد و بارها توسط منابع مختلف مورد ستایش قرار گرفته است.

دیدگاه شما کاربران نرد در این زمینه چیست؟ کدام کاور برای شما جذاب‌تر بوده است؟

منبع: whatculture

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *