سریال Blade Runner 2099 در راه آمازون

سریال Blade Runner 2099 در راه آمازون

آمازون پس از سریال ارباب حلقه‌ها این بار به سراغ Blade Runner رفته و قصد دارد سریال دنباله آن را با تهیه‌کنندگی «ریدلی اسکات» کارگردان فیلم اصلی تولید کند. طبق گزارش Deadline، این سریال Blade Runner 2099 نام دارد. هنوز درباره داستان یا بازیگران آن صحبتی نشده است اما طبق نام آن می‌توان ادعا کرد که داستان این سریال وقایع ۵۰ سال پس از فیلم Blade Runner 2049 با حضور «رایان گاسلینگ» و ۸۰ سال پس از فیلم اصلی با حضور «هریسون فورد» را شرح می‌دهد.

 

سریال Blade Runner 2099 در راه آمازون

 

در این گزارش همچنین گفته شده که ریدلی اسکات می‌تواند کارگردانی سریال را نیز برعهده داشته باشد. اسکات قبلاً در نوامبر ۲۰۲۱ به بی‌بی‌سی گفته بود که در حال نوشتن قسمت ابتدایی Blade Runner هستند و احتمالا یک سریال ده ساعتی خواهد بود. با این وجود آمازون تلاش می‌کند تا فرانچایز دیگری را وارد سرویس پخش خود یعنی پرایم ویدیو کند.

آمازون همچنین از تاریخ ۲ سپتامبر یا ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ پخش سریال موردانتظار ارباب حلقه‌ها با نام The Lord of the Rings: The Rings of Power را آغاز خواهد کرد که اخیرا اولین تصاویر رسمی و پوسترهای آن منتشر شده بود و اولین تریلر سریال قرار است یکشنبه همین هفته در جریان Super Bowl پخش شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *