ایده تام هالند درباره فیلم جیمز باند

ایده تام هالند درباره فیلم جیمز باند

تام هالند اخیرا جزییات تازه‌ای از ایده خود برای فیلم جیمز باند به اشتراک که توسط سونی رد شد، اما در نهایت باعث شد تا وی برای نقش نیتن دریک فیلم Uncharted انتخاب شود. هالند در صحبت‌هایش با LA Times گفت که پیشنهاد او به رئیس سونی پیچکرز، توماس روثمن خوب به نظر می‌رسید، اما طرفداران زیادی در داخل سونی نداشت. ایده او به داستان منشا جیمز باند می‌پرداخت، اما به‌طوری که مخاطبان تا پایان فیلم متوجه هویت اصلی او نمی‌شدند.

تام هالند می‌گوید اگر این فیلم تا انتها خود را به عنوان یک فیلم جیمز باند نشان نمی‌داد، ممکن بود مشکلاتی برای موضوع بازاریابی ایجاد کند. وی در همین باره گفت:

او قرار بود فقط شخصی باشد که از SAS فارغ‌التحصیل شده و به سپس مأموریت می‌رفت که به وضوح هیجان‌انگیز و پرماجرا به نظر می‌رسد. در پایان فیلم، او به عنوان مامور ۰۰۷ و جیمز باند در MI6 (سرویس اطلاعات مخفی) استخدام می‌شود. من فکر کردم این واقعا جالب خواهد بود، اما فکر می‌کنم هیچ‌کس دیگر با من هم‌نظر نبود.

 

 

ایده تام هالند درباره فیلم جیمز باند

هالند قبلا گفته بود که پیشنهاد او برای داستان منشا جیمز باند به تهیه‌کنندگان سری جیمز باند راه پیدا کرده اما بیشتر از آن پیش نرفته است. با این حال ایده او یک شکست کامل نبود و این تجربه الهام‌بخش بازی او در فیلم اقتباسی Uncharted شد. تام هالند توضیح داد:

ایده یک شخصیت نوجوان جیمز باند به نوبه خود این جرقه را زد که می‌توان داستان نیتن دریک را به‌عنوان داستان اصلی و نه به‌عنوان یک داستان اضافی در کنار بازی‌ها انجام داد. همین هم باب گفتگو را باز کرد و شروع کردیم به بحث در مورد اینکه آیا می‌توانم این نقش را بازی کنم یا خیر.

هالند در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که دوست دارد نقش جیمز باند را یک روز بازی کند. در اخبار مرتبط خواندیم که بازیگر بعدی جیمز باند احتمالا به زودی معرفی شود و دنیل کریگ از ساخت سریال جیمز باند انتقاد کرد.

لازم به ذکر است که فیلم آنچارتد (Uncharted) به کارگردانی روبن فلیشر برای اکران در ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *