پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen در سال 2023

پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen در سال ۲۰۲۳

فیلم پیش درآمد انیمه Jujutsu Kaisen اواخر دسامبر سال گذشته در ژاپن پخش شد و به زودی در آمریکای شمالی نیز اکران می‌شود و حالا مشخص شده که فصل دوم آن در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. روز گذشته در جریان رویدادی که به مناسبت موفقیت فیلم پیش درآمد این انیمه با نام Jujutsu Kaisen 0 برگزار شده بود، به طور رسمی اعلام شد که فصل دوم موردانتظار انیمه Jujutsu Kaisen در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

در این رویداد علاوه بر تایید زمان پخش ادامه سریال، تصویر هنری جدیدی از خالق سریال «گگه آکوتمی» به تصویر گذاشته شد که «یوتا» و نفرین ریکا را نشان می‌دهد. این اثر هنری به دلیل موفقیت Jujutsu Kaisen 0 طراحی شده که اکنون پرفروش‌ترین فیلم ژاپن در سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. این فیلم پیش درآمد در ۲۴ دسامبر در ژاپن به نمایش درآمد و از آن زمان تاکنون حدود ۹۰ میلیون دلار درآمد داشته است. این فیلم در ۱۳ مارس نیز در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

 

پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen در سال 2023

 

انیمه Jujutsu Kaisen داستان دانش آموز مهربانی به نام «یوجی ایتادوری» را روایت می‌کند که به طرز عجیبی تبدیل به یک جادوگر قدرتمند و بدخواه به نام ریومن سوکونا می‌شود. او سپس در یک مدرسه جادوگری با نام Jujutsu High ثبت نام می‌کند تا بتواند قدرت‌های تازه کشف شده خود را کنترل کند و از آن‌ها برای نبرد با موجوداتی که ارواح تشکیل شده از احساسات منفی انسان‌ها هستند استفاده کند.

فیلم پیش درآمد نیز وقایع قبل از سریال را شرح می‌دهد و داستان آن درباره قهرمان دیگری با نام «یوتا اوکوتسو» است که پس از مرگ غم انگیزش، توسط نفرین خطرناک معشوق دوران کودکی‌اش تسخیر می‌شود. این مجموعه توسط گگه آکوتامی در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای انیمه و مانگا تبدیل شده است و در سال ۲۰۲۱ با فروش بیش از ۶۰ میلیون نسخه در سراسر جهان توانست به پرفروش‌ترین مجموعه مانگا ژاپن تبدیل شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *