سیمو لیو به فیلم باربی پیوست

سیمو لیو به فیلم باربی پیوست

سیمو لیو (Simu Liu)، ستاره فیلم Shang-Chi and the legend of the Ten Rings، پروژه بعدی خود را مشخص کرده و قرار است به مارگو رابی (Margot Robbie) در فیلم باربی (Barbie) اضافه شود. کمتر شخصی را می‌‌توان پیدا کرد که با عروسک‌های باربی آشنا نباشد و برادران وارنر چند سال است که روی فیلم باربی کار می‌کند. این کمپانی تیم بازیگری بسیار بزرگی را به دور هم جمع کرده و پس از مارگو رابی و رایان گاسلینگ، سیمو لیو نیز به این فیلم اضافه شده است. نقش مقابل باربی در اختیار رایان گاسلینگ قرار دارد ولی هنوز نقش سیمو لیو مشخص نشده است.

 

سیمو لیو به فیلم باربی پیوست

 

کارگردانی باربی برعهده گرتا گرویگ (Greta Gerwig) قرار دارد که برای ساخت فیلم‌های Lady Bird و Little Women شناخته شده است. گرتا گرویگ در نوشتن فیلم‌نامه نیز با نواح بامباخ (Noah Baumbach)، نویسنده Marriage Story، همکاری خواهد کرد. بنابر گزارش سایت کلایدر، فیلم‌برداری باربی در اوایل ۲۰۲۲ شروع شده و فیلم در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

مارگو رابی همچنین نقش یکی از تهیه کنندگان فیلم را نیز برعهده دارد و این کار را از طریق کمپانی خود با نام LuckyChap انجام می‌دهد. رابی برنر (Robbie Brenner) و دیوید هیمن (David Heyman) نیز از طریق کمپانی Mattel Films دیگر تهیه کنندگان این فیلم هستند. رابی در زمینه تهیه کنندگی سابقه بسیار خوبی دارد و دو فیلم‌ او، یعنی I, Tonya و Promising Young Woman موفق به کسب جایزه اسکار شده‌اند.

فیلم باربی (Barbie) برای اکران در سینماها در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *