سریال Mass Effect شاید موردتوجه طرفداران نباشد

سریال Mass Effect شاید موردتوجه طرفداران نباشد

چند روز پیش از این برای شما گفتیم که احتمال همکاری بین الکترونیک آرتز و آمازون برای ساخت سریال Mass Effect وجود دارد و اکنون عضو سابق بایوور به این خبر واکنش نشان داده است. خیلی از طرفداران از شنیدن خبر ساخت این سریال خوشحال شدند. اکنون دیوید گیدر (David Gaider)، نویسنده سابقه استودیو بایوور و بازی دراگون ایج، به این موضوع واکنش نشان داده و باور دارد که ساخت سریال مس افکت ایده چندان خوبی نیست. او با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد:

از اینکه دیدم قرارداد مس افکت و آمازون برای یک سریال تلویزیونی است و نه یک فیلم، خیالم راحت شد. با این حال این سریال احتمالی (و به همین ترتیب برای دراگون ایج) باعث می‌شود من کمی بترسم، برخلاف بسیاری از طرفداران که هیجان زده به نظر می‌رسند.

 

سریال Mass Effect شاید موردتوجه طرفداران نباشد

بنابر گزارش سایت thegamer، مشکل از همان ابتدا آغاز می‌شود، چون سری مس افکت در واقع دو شخصیت اصلی دارد: مرد یا زن. از این رو یک دوگانگی میان طرفداران وجود دارد و هر گروه فکر می‌کند که فرمانده شپرد آن‌ها، شپرد واقعی است. گیدر در ادامه توضیح داد:

بوم، از همین ابتدای کار شما تعداد زیادی از طرفداران را که هیجان زده بودند را از دست می‌دهید. دوما این قهرمان‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک لوح خالی باشند، جایی که بازیکن با تصمیم‌های خود آن‌ها را پر می‌کنند. این برای یک رسانه و مدیوم منفعل جواب نمی‌دهد. بنابراین ناگهان قهرمان سریال شخصیت و داستان خودش را خواهد داشت و این عجیب خواهد بود.

نقطه قوت فرانچایز مس افکت تنها فرمانده شپرد نیست، بلکه شخصیت‌های فرعی دیگر مثل گاروس، لیارا، جک و … نیز بسیار مهم هستند. بعد احساسی بازی بیشتر روی این شخصیت‌های تمرکز دارد و بازیکنان از لحاظ احساسی با آن‌ها درگیر می‌شوند.

اکنون این واقعیت را در نظر بگیرید که هیچ راهی وجود ندارد که یک داستان واحد بتواند همه آن‌ها را به طور یکسان در بر بگیرد. داستان‌ این شخصیت‌ها را جدا کنید و یک نمایش علمی تخیلی یا فانتزی معمولی باقی می‌ماند، نمایشی که در آن بسیاری از طرفداران قبلی مجموعه را خشمگین خواهد کرد. جزییات دیگر مانند اینکه آیا این سریال یک داستان اصلی در دنیای Mass Effect خواهد بود یا روایتی مربوط به سری بازی‌های آن دارد یا نه، هنوز مشخص نیست. البته هنری کویل قبلا اعلام کرده بود که در این پروژه حضور دارد و بعید نیست او را در نقش اصلی سریال ببینیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *