سریال Squid Game توانست به محبوبیت بالایی دست یابد

سریال Squid Game توانست به محبوبیت بالایی دست یابد

شرکت SK Broadband که یک سرویس ارائه‌دهنده اینترنت در کره جنوبی است، از نتفلیکس بابت حجم بالای ترافیک اینترنت ناشی از سریال Squid Game شکایت کرده است! این کمپانی ادعا می‌کند که سریال جدید نتفلیکس، Squid Game میزان بسیار زیادی از ترافیک این کشور را به خود اختصاص داده است. آن‌ها همچنین ادعا کردند که پلتفرم‌های استریم فیلم باید هزینه‌های استفاده از اینترنت را بپردازند!

این کمپانی اعلام کرده که ترافیک مصرفی نتفلیکس تنها برای سرویس‌های این شرکت، ۱۱۵۰ گیگابایت بر ثانیه است و این آمار در طی سه سال اخیر روند افزایشی داشته. با انتشار Squid Game این آمار به اوج خود رسید.

نتفلیکس که پیش از این نیز با چنین کمپانی‌هایی سر و کار داشته، قبلا گفته بود که کار آن‌ها، تولید محتوا است؛ نه تهیه اینترنت برای بینندگان. آمازون، اپل و فیس‌بوک این هزینه را پرداخت کرده‌اند، ولی نتفلیکس و یوتیوب زیربار این حرف زور نمی‌روند و چیزی پرداخت نکرده‌اند.

سریال Squid Game توانست به محبوبیت بالایی دست یابد

کانگ دونگ-هان، نائب رئیس بخش محتوای نتفلیکس برای کره، گفته که سرمایه گذاری در صنعت سرگرمی کره جنوبی، نتیجه اقتصادی بسیار خوبی را به همراه داشته و ۴.۷ میلیارد دلار سود به ارمغان آورده است. او در ادامه گفت:

این سرمایه گذاری ۵.۶ وون (واحد پول کره) ایجاد کرده و ۱۶۰۰۰ شغل جدید در صنایع مختلفی که مربوط به بخش سرگرمی و تولید محتوا هستند، ایجاد کرده.

منبع: Bi

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *