سریال Squid Game توانست در 90 کشور محبوبیت پیدا کند

سریال Squid Game توانست در ۹۰ کشور محبوبیت پیدا کند

تمرکز نتفلیکس روی محتوای جهانی با سریال Squid Game تا حد زیادی نتیجه داده و اکنون این سریال علاوه بر کره جنوبی پربیننده‌ترین سریال حداقل ۹۰ کشور مختلف جهان نیز است. این اطلاعات از طریق گزارش Vulture منتشر شده است که موفقیت سریال را بررسی می‌کند. به گفته نتفلیکس سریال Squid Game با پیشی گرفتن از عناوین دیگری مانند Bridgerton و The Withcer در حال تبدیل شده به بزرگترین سریال این سرویس است.

در حالی که کمتر دیده بودیم که حتی یک سریال انگلیسی زبان در صدر جدول سایر کشورهای جهان قرار بگیرد، اما سریال Squid Game به عنوان یک سریال کره‌ای دست به انجام چنین کاری زده است. چندین سایت مختلف وجود دارد که اطلاعات مربوط به سریال‌های مختلف را بررسی می‌کند و عملکرد آن‌ها را در ۱۰ کشور برتر جهان اندازه‌گیری می‌کند. یکی از این سایت‌ها flixpatrol است، که طبق اطلاعات آن‌ها Squid Game در صدر لیست پربیننده‌ترین سریال‌های اکثر کشورهای دنیا دیده می‌شود. از جمله کشورهایی که چنین اتفاقی صورت نگرفته می‌توان به دانمارک اشاره کرد که سریال دانمارکی Chestnut Man رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

سریال Squid Game توانست در 90 کشور محبوبیت پیدا کند

سریال کره‌ای حتی در شبکه‌های اجتماعی نیز رشد بسیار زیادی داشته و روزانه صدها هزار توییت درباره آن منتشر می‌شود. درباره فصل دوم Squid Game هنوز چیزی مشخص نشده است اما با توجه به پایان‌ بندی فصل اول می‌توان آن را ادامه داد. با این وجود روز گذشته مشخص شد که خالق سریال درباره ادامه پیدا کردن آن شک و تردید داشت.

 در آخر باید دید Squid Game تا چه زمانی می‌تواند رتبه خود را در صدر لیست سریال‌های پربیننده این کشورها حفظ کند. باید دید در ادامه چه سریال‌های دیگری از نتفلیکس مورد توجه قرار خواهند گرفت. از جمله سریال‌هایی که می‌تواند با Squid Game رقابت نزدیکی داشته باشد می‌توان به سریال Manifest اشاره کرد.

منبع: فوربس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *