شبکه Netflix سریال اکشن اولترامن را نمایش خواهد داد

انیمه اولترامن

شبکه Netflix دومین تریلر سریال جدید اولترامن را منتشر کرد. این سریال قرار است ابتدای آپریل ۲۰۱۹ به نمایش در‌آید.

این تریلر دو دقیقه‌ای است بر روی شخصیت Shinjiro ، یعنی پسر Shin(قهرمان افسانه‌ای) تمرکز دارد. Shinjiro همان اولترامن اصلی است که پس از ۱۲ سال و با بازگشت دشمنانش مجبور شده است ذره‌پوش پدربزرگش را به تن کند. او با افراد شروری از جمله Bemular و Pseudo-Man درگیر می‌شود و تلاش می کند تا به مشکلات خانوادگی که بعد از بازنشستگی پدرش به وجود آمده است غلبه کند. سریال اولترامن انیمه‌ای از داستان یک مرد را که دارای روح و DNA قهرمان افسانه‌ای به‌نام اولترامن است، روایت خواهد کرد که یک لباس فوق العاده‌ فلزی را برای مبارزه با شر بر تن می‌کند.

در دنیای ابرقهرمانی ژاپن چه می‌گذرد؟

آنچه که باعث می شود شخصیت ابرقهرمانی شینجیو بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، این است که ابرقهرمانان جدید به این نتیجه رسیدند که باید ژاپن را نجات دهند و شخصیت‌هایی مانند Seiji Hokuto در حال مبارزه برای سرکوب ستیزه جویان هستند. با این حال، در تریلر می‌بینیم، Shinjiro یا همان اولترامن برای درک اینکه چه کسی واقعا دوست یا دشمن اوست و به میراث خانوادگیش احترام می‌گذارد مبارزه می‌کند.

سازندگان سریال اولترامن را بیشتر بشناسید

این انیمیشن از تولیدات استودیو انیمه سازی I.G. است. این سریال توسط Kenjj Kamiyama سازنده (Ghost in Shell: Stand alone Complex)  و  Shinji Aramaki کارگردان  (Applessed Alpha) کارگردانی خواهد شد. این مجموعه بر اساس داستان Ultraman sequel manga ساخته شده است که توسط Eiichi Shimizu نوشته شده و تصاویر آن را نیز  Tomohiro Shimoguchi طراحی کرده است. این مجموعه در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و از آن زمان در ۱۰ جلد جمع آوری شده است.

سریال اولترامن در  یکم آوریل در شبکه  Netflix به نمایش درخواهد آمد. مجموعه اولترامن توسط ایجی تسوبورایا در دهه ۶۰ میلادی در قالب یک سریال تلویزیونی خلق و معرفی شد و پس از آن شاهد ساخت و انتشار سریال‌ها، مانگاها و انیمه‌های متعددی براساس آن بوده‌ایم.

۲ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *