پوستر فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت ارتباط رمزآلودی با فصل اول دارد

گیم آو ترونز

نظریه‌های متعددی در مورد اتفاقات آخرین فصل یعنی فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت وجود دارد. طرفداران این سریال برای تمام جزئیات داستان نظریه‌پردازی می‌کنند، به خصوص در مورد شخصیت‌هایی که در داستان زنده می‌مانند و تخت آهنین را تصاحب می‌کنند. شبکه HBO اعلام کرده است که فصل جدید سریال بازی تاج و تخت ۱۴ آپریل ۲۰۱۹ به نمایش در می‌آید.

در حالی که بعید است که تبلیغات و پوسترهای سریال بازی تاج و تخت، طرفداران را در حدس اتفاقات آینده داستان کمک کند، برخی از طرفداران متوجه اشاره‌ای در یکی از پوسترهای جدید سریال شدند و توانسته‌اند از طریق آن بخشی از سریال را پیشگویی کنند.

مجموعه پوسترهای شخصیت‌های اصلی فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت، یک سوال دیگر را مطرح می کند که طرفداران تا زمانی که بازی تاج و تخت به نمایش درآید از یکدیگر خواهند پرسید: در آخر داستان، چه کسی حاکم هفت پادشاهی وستروس خواهد شد؟ این تصاویر چند بازیگر شاخص سریال را بر تخت آهنین نشان می‌دهد از جمله افرادی که در قسمت‌های پیشین به دنبال تصاحب تاج و تخت نبودند. اما حالت نگاه جان اسنو نسبت به بقیه شخصیت‌ها عمیق‌تر و معنی‌دار تر است.

برای جان اسنو در فصل هشتم چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

شخصیت جان اسنو، که توسط کیت هارینگتون ایفای نقش می‌شود، شخصیت اصلی سریال از فصل اول است. او قدرت سیاسی بالایی کسب کرده است. این فرض غیرممکن نیست که او به عنوان پادشاه به قدرت برسد، اما فرض دیگری نیز وجود دارد که او در نهایت کشته می‌شود. با توجه به پوستری که از شخصیت جان اسنو منتشر شده احتمال فرض دوم قدرت بیشتری گرفته است.

جان اسنو دست راست خود را روی دست چپ گذاشته است و شمشیرش را بین پاهای خود قرار داده است. این استایل یادآور استایل پوستر ادارد استارک (Sean Bean) در پوستر فصل اول این سریال است. فصل اول سریال تاج و تخت در سال ۲۰۱۱ پخش شده است. Eddar، همچنین با نام ندار (ند) استارک نیز شناخته می‌شود. ند استارک در فصل اول سریال به اعتقاد بسیاری از مخاطبان شخصیت اصلی داستان بود تا زمانی که به دستور جفری، شاه جوان وستروس اعدام شد. به تصویب رسید بسیاری از شخصیت اصلی این مجموعه تا زمانی که او در فصل ۱ اعدام شد. البته فصل اول سریال به فصلی شناخته می‌شود که پر از مرگ و میر و قتل شخصیت‌های داستان بود.

شباهات فصل اول و هشتم گات

آیا پوسترهای جدید، جزئیات فصل هشتم را برملا می‌کنند؟!

در ابتدا جان به عنوان پسر نامشروع ند شناخته شده بود، اما بعد از آن مشخص شد که جان اسنو خواهرزاده ند استارک و است و با او رابطه خونی دارد. شباهت‌های زیادی در سرگذشت زندگی این دو هنوز وجود دارد بنابراین پیوند و تکرار سرنوشت‌شان نیز دور از ذهن نخواهد بود. در حالی که استایل جان اسنو در این پوستر ممکن است تصادفا شبیه ند استارک شده باشد، اما هیچ شخصیتی برای فصل نهایی پایان امنی ندارد. حتی جان اسنو، که یک بار در جریان سریال درگذشته است.

فصل ۸ بازی تاج و تخت، فصل نهایی این سریال خواهد بود و در ۱۴ آوریل امسال به نمایش درخواهد آمد. این فصل شش قسمت دارد اما این شش قسمت با زمان طولانی‌تری نسبت به قسمت‌های فصل‌های قبل اجرا خواهد شد. ستاره‌های شبکه HBO از جمله پیتر دینکلای در نقش تریون لنیستر، نیکولای کستر والداو در نقش جیمی لنیستر، لنا هادی در نقش سرسی لنیستر، امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین، سوفی ترنر در نقش سانسا استارک، میسی ویلیامز در نقش آریا استارک و کیت هارینگتون در نقش جان اسنو، بازی خواهند کرد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *