شخصیت کریون شکارچی در فیلم جدید مرد عنکبوتی مشخص شد

پنج‌شنبه 6 خرداد , 1400

آرون تیلور جانسون قرار است نقش کریون شکارچی را در فیلم Kraven the Hunter بازی کند. همچنین تاریخ اکران این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی نیز مشخص شده است.

شخصیت کریون شکارچی در فیلم جدید مرد عنکبوتی شد

مرداد ۹۷ بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سونی پیکچرز در حال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس شخصیت کریون شکارچی (Kraven the Hunter) از دنیای مرد عنکبوتی (Spider-Man) است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر کریون شکارچی در این فیلم از دنیای شخصیت‌های اسپایدرمن مشخص شده است. سونی پیکچرز با آرون تیلور جانسون برای بازی در نقش کریون شکارچی در فیلم Kraven the Hunter به توافق رسیده است.

کریون شکارچی یکی از شخصیت‌های دنیای کمیک مارول است که سونی در حال ساخت فیلمی براساس آن است. این شخصیت یکی از ضد قهرمانان معروف دنیای کمیک نیز شناخته می‌شود که با شخصیت‌هایی مثل ونوم و بلک پنتر مبارزه کرده و از شناخته شده‌ترین و مخوف‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی نیز است. همچنین سونی اعلام کرد که فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود.

 جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier (مرز سه‎‌گانه)، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی خواهد بود. منابع نزدیک می‌گویند که مقامات سونی پس از تماشا یکی از صحنه‌های اکشن فیلم Bullet Train که تیلور جانسون در آن حضور داشت، تصمیم به استخدام این بازیگر برای نقش کریون شکارچی گرفتند. گفته می‌شود که این صحنه نظر تهیه‌کنندگان و کارگردان فیلم را بسیار جلب کرده بود.

همچنین جاستین کرول، خبرنگار ددلاین می‌گوید که سونی بازیگران دیگری چون برد پیت، کیانو ریوز، آدام درایور و جان دیوید واشنگتن را نیز برای نقش کریون شکارچی در نظر داشته است. تیلور جانسون پیش از این سابقه بازی در نقش کوئیک‌سیلور در فیلم Avengers: Age of Ultron و فیلم کیک-اس را داشته است. از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم Godzilla، فیلم Nocturnal Animals، فیلم The Wall، فیلم Outlaw King و فیلم Tenet اشاره کرد. همچنین فیلم The King’s Man و فیلم Bullet Train از جمله کارهای آینده تیلور جانسون هستند.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *