انتشار اطلاعاتی از شخصیت دکستر مورگان در فصل ۹ سریال دکستر

پنج‌شنبه 6 خرداد , 1400

شبکه Showtime ویدیو جدید کوتاهی از فصل ۹ سریال دکستر به اشتراک گذاشته که حرفه و نام مستعار جدید «دکستر مورگان» در قالب قاتل سریالی داستان را مشخص می‌کند.

انتشار اطلاعاتی از شخصیت دکستر مورگان در فصل 9 سریال دکستر

ویدیو جدیدی که از فصل ۹ سریال Dexter منتشر شده، نشان می‌دهد که این بار دکستر مورگان هویت و حرفه جدیدی دارد. پس از پخش اولین قسمت سریال در سال ۲۰۰۶، Dexter به یکی از سریال‌های محبوب و کالت شبکه Showtime تبدیل شد و «مایکل سی هال» با ایفای نقش دکستر مورگان جوایز زیادی دریافت کرد. در هشت فصل گذشته دکستر را به عنوان یک تحلیلگر پزشکی و خو‌ن‌شناس می‌شناختیم که پس از اتفاقات قسمت آخر به یک نجار منزوی در اورگان تبدیل شد.

به گفته «کلاید فلیپیس» شورانر اصلی سریال که پس از فصل چهارم این پروژه را ترک کرده بود، وقایع فصل ۹ سریال در شهر خیالی «آیرون لیک» واقع در نیویورک رخ می‌دهد. تیزر کوتاهی که اخیرا از فصل جدید سریال منتشر شده بود، تایید کرد که دکستر همچنان یک قاتل سریالی است و اکنون به نظر می‌رسد برای فعالیت‌های جدید خود نام مستعار و شغل جدیدی انتخاب کرده باشد.

در این ویدیو کوتاه که توسط حساب رسمی توییتر Dexter منتشر شده، نشان کارمندی شخصی به نام «جیم لیندسی» با چهره دکستر مورگان دیده می‌شود. طبق این ویدیو دکستر اکنون در شرکت Fred’s Fish & Game به عنوان مسئول فروش مشغول به کار است.

هویت مخفی و جدید دکستر که به طور رسمی توسط «مارکوس سیگا» کارگردان سریال تایید شده می‌تواند اشاره به خالق اصلی سریال «جف لیندسی» باشد و حضور او در یک شغل کم توجه مانند فروش لواز ماهیگیری، مطمئنا برای اینکه قاتل سریال از کانون توجه خارج شود، بسیار ایده‌آل است. علاوه بر این، حضور در این شرکت احتمالا دسترسی دکستر به دریاچه را نیز فراهم می‌کند و او اینگونه مکان‌های مخفی بیشتری برای جمع‌آوری اجساد خواهد داشت. پیش از این نیز «جیمی چانگ» بازیگر جدید سریال به این نکته اشاره کرده بود که فصل جدید در مقایسه با فصل‌های گذشته بسیار تاریک‌تر خواهد بود.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *