غیرانسان های مارول: معرفی شخصیت های این گروه مارول

سه‌شنبه 20 خرداد , 1399

همانطور که طرفداران قدیم مارول می دانند، ماه از نظر داستان های غیرانسان های مارول بسیار مهم است. هنگامی که برای اولین بار Inhumans توسط استن لی و جک کربی در Fantastic Four # 45 (1965) به جهان معرفی شد، آنها در یک مکان پنهان در کوههای هیمالیا زندگی می کردند. سالها بود که انسانها وغیرانسانها با نوعی ناآگاهی ناخوشایند از یکدیگر زندگی می کردند. هنگامی که انسانها به طور گسترده به جهان حکمفرما شدند، بی اعتمادی انسان نسبت به نژاد پنهان بیشتر و بیشتر شد. در آن زمان بود که پادشاه بلک بلت تصمیم گرفت مردم خود را به منطقه آبی ماه منتقل کند.

منطقه آبی ماه بخشی است که از چشمهای انسان پنهان شده است که دارای یک فضای تنفس است که میلیون ها سال پیش توسط Skrulls ایجاد شده است. این منطقه توسط Uatu Watcher به عنوان پایگاه عملیاتی خود مورد استفاده قرار گرفت و به عنوان یک مکان آشنا برای Fantastic Four تبدیل شد زیرا تیم بارها و بارها برای کمک به دوستان در آنجا دورهم جمع شدند. FF همیشه همسایه با افراد غیر انسانی بود، هنگامی که آلودگی های ایجاد شده توسط بشر شروع به فراری دادن غیرانسان ها کرد، به پیدا کردن منطقه آبی توسط بلک بولت، مدوزا و افراد کل شهر آتیان کمک کرد. این خروج در Fantastic Four # 240 (1982) توسط جان بایرن اتفاق افتاد.

شخصیت های Inhumans

ریتون معمولاً بدون پیراهن و با پاهای برهنه می چرخد زیرا پوشیدن یک بارانی سنگین اگر شما فقط قدرت شنای خیلی سریع را دارید بیار مشکل خواهد بود. جدا از انتخاب لباس مناسب ، تریتون مدت ها است که یکی از وفادارترین پیروان بلک بولت است. این Inhuman اولین کسی بود که در Kirby و Fantastic Four # 45 در کربی ظاهر شد و در طول این سالها، او هر زمان که خانواده سلطنتی نیاز به کمک داشت، حضور مداوم داشت. لی حتماً از مرد ماهی خوشش آمده است زیرا تریتون حتی در چند صفحه اولیه در صفحات داستان های ثور نیز ظاهر شده است.

بازیگر اصلی غیر انسان های مارول در سریال های تلویزیونی، ملکه nhumans مدوسا است. مدوسا یکی از تنها غیر انسان هایی بود که قبل از Fantastic Four # 45 اولین بار در داستان ها دیده شد. مدوالیتیت آماکلین بولتاگون برای اولین بار در Fantastic Four # 36 (1965) ظاهر شد و به عنوان عضوی از گروه Fightful Four وارد داستان های مارول شد. مرد شنی و Paste Pot Pete به مدوسا و جادوگر پیوستند.

غیرانسان های مارول

Blackagar Boltagon یکی از اسرارآمیزترین و قدرتمندترین شخصیت های مارول است. پادشاه بی صدا و غیرقانونی و همسرش مدوسا از زمان Fantastic Four #45 در برابر سلطان غیر انسانی ها سلطنت کرده است. سریال های تلویزیونی در حالی که لباس های نمادین خود را می پوشیدند تقریباً شیوه و رفتارهای بلک بولت را به تصرف خود درآورد. در کمیک ها، بلک بولت ماسک سیاه پوشیده و دارای یک نماد چنگال روی لباس خود است. از همان ابتدای ظهورش، بلک بولت شیفته بشریت بوده و سعی کرده است تا با برادران انسانی خود به هماهنگی نژادی دست یابد. به تازگی در کمیک ها، بلک بولت مسئولیت پخش مریس های Terrigen در سراسر جهان را به عهده گرفته است و باعث ایجاد میلیون ها غیر انسان دیگر می شود.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *