فصل سوم سریال Titans در راه است!

چهارشنبه 22 آبان , 1398

مدت زیادی از شروع پخش فصل دوم سریال محبوب تایتان ها Titans  از شبکه دی سی یونیورس (DC Universe) نمی گذرد. تا به امروز ۱۰ قسمت از این سریال پخش شده و ۳ قسمت دیگر نیز تا انتهای فصل دوم باقی مانده است. با این حال در جدیدترین اخبار منتشره از تلویزیون و سینما، خبرها حکایت از ادامه این سریال جذاب در فصل سوم دارد. شبکه دی سی یونیورس خبر از ادامه سریال تایتان­ ها در فصلی دیگر داده و زمان پخش فصل سوم سریال Titans را هم پاییز سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است.

در حال حاضر اخبار بیشتری از فصل جدید این سریال در دسترس نیست. اگرچه سریال دووم پاترول (Doom Patrol) نیز برای فصل دوم تمدید شده و خبرها می‌گویند که شبکه HBO Max در انتشار آن همکاری خواهد کرد اما برای سریال Titans هنوز چنین خبری تایید نشده است.

فصل سوم سریال Titans

جالب است بدانید که یکی دیگر سریال دی سی یونیورس به نام سوامپ تینگ (Swamp Thing) تنها پس از ساخت یک فصل انتشارش لغو شد. همچنین ساخت سریال ماجراجویی‌های عجیب (Strange Adventures) به‌تهیه کنندگی گرگ برلانتی و سریال گرین لنترن (Green Lantern) و همچنین سریال انیمیشنی DC Superhero High که الیزابت بنکس تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، برای پخش در شبکه HBO Max اعلام و تایید شده اند. جف جانز، آکوا گلدزمن و گرگ برلانتی ساخت سریال Titans را بر عهده دارند و همکاری آنها در ساخت فصل جدید و سوم این سریال نیز دور از انتظار نیست. قرار است پس از پایان پخش فصل دوم سریال Titans سریال هارلی کویین (Harley Quinn) پخش شود.

آنا دیوپ در نقش استارفایر، برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، تیگان کرافت در نقش ریون،مینکا کلی در نقش داو، آلن ریچسون در نقش هاوک، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کانر لزلی در نقش واندر گرل، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث،  جاشوا اورپن در نقش کانر کنت (سوپربوی)، سیموس دور در نقش ترایگان، اسای مورالس در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، درو وان اکر در نقش آکوالد،  ایان گلن در نقش بروس وین، چلا من در نقش جوزف ویلسون (جریکو)، چلسی ژانگ در نقش رز ویلسون (روجر) و ژنویو انجلسون از جمله بازیگران حاضر در فصل دوم سریال تایتان ها هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع : variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *