تصاویر رسمی اولیه از انیمیشن Scoob منتشر شد

سه‌شنبه 21 آبان , 1398

شرکت برادران وارنر ضمن انتشار تصاویر رسمی از انیمیشن Scoob اولین تریلر از این انیمیشن سینمایی را هم پخش کرد.

انتشار اولین تصاویر رسمی انیمیشن اسکوبی دوو (Scooby-Doo) در بین جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون قرار گرفته است. این انیمیشن سینمایی قرار است با نام اسکوب Scoob اکران شود و شرکت برادران وارنر اخیراً تصاویری از این انیمیشن را به صورت رسمی منتشر کرده که در آن‌ها شاهد حضور شگی راجرز، اسکوبی دوو، فرد جونز، والما دینکی و دافنه بیلک هستیم. یعنی همان تیم همیشگی که به جنگ وحشت می‌رفتند و پرده از اسرار مختلف بر می داشتند.

 شخصیت های این مجموعه محبوب در این تصاویر با طرحی متفاوت دیده می شوند که نشان می دهد سازندگان بیشتر به دنبال جذب افراد با سنین پایین تر برای این طراحی جدید هستند. در ادامه شما می توانید تصاویر اولیه و رسمی از این انیمیشن را ببینید:

ویل فورته در نقش شگی راجرز، فرانک ولکر در نقش اسکوبی دوو،  آماندا سایفرد در نقش دافنه بلیک، زک افران در نقش فرد جونز،  تریسی مورگان در نقش کاپیتان کیومن، جینا رادریگز در نقش ولما دینکلی، کرسی کلمونس در نقش دی دی اسکایز، کن جیونگ در نقش داینومات، جیسون آیزکس در نقش دیک داستاردلی، مارک والبرگ در نقش بلو فالکون، مکینا گریس و یان آرمیتیج از جمله کسانی هستند که وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن اسکوبی را بر عهده دارند. وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمشین اسکوب بر عهده ملی فریمان کریگ و مت لیبرمن بوده و کارگردانی این انیمیشن را تونی کردون بر عهده خواهد داشت.

قرار است انیمیشن اسکوب Scoob  در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) اکران شود. می توان گفت انیمیشن اسکوب اولین اثر از دنیای سینمایی هانا-باربرا (Hanna-Barbera) خواهد بود. دنیایی که برادران وارنر قصد دارند آن را احیا کنند، البته هنوز اطلاعات بیشتری از انیمیشن های احتمالی این مجموعه در اختیار علاقه مندان قرار نگرفته است. ولی انتظار می‌رود که به زودی شاهد اخبار هیجان‌ انگیزی باشیم!

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *