تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم The Eternals (بازیگران در لباس شخصیت ها)

دوشنبه 20 آبان , 1398

به تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم The Eternals منتشر شده است که در آن شاهد حضور دو بازیگر در کنار آنجلینا جولی در لباس رسمی و کامل شخصیت ها هستیم.

مراحل فیلم برداری و تولید فیلم اترنالز The Eternals از تابستان امسال در استودیوی فیلم سازی پاین وود در بریتانیا شروع شد. تصاویر متنوعی نیز از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است. در چند روز گذشته در پشت صحنه محل فیلم برداری در جزیره فوئرته‌ ونتورا از مجمع ‌الجزایر قناری یک بمب خنثی نشده پیدا شد که باعث تخلیه پشت صحنه و توقف فیلم برداری شد.

چند روز پس از این رویداد مجدداً در اخبار دنیای سینما و تلوزیون شاهد تصاویر جدید از پشت صحنه تولید و فیلم برداری فیلم The Eternals هستیم. این تصاویر در توییتر DailyMail  منتشر شده است و نشان از حضور بازیگرانی مثل آنجلینا جولی (در نقش تینا)، برایان تایری هنری (در نقش فاستوس) و جما چان (در نقش سرسی) هستیم. مکان تصاویر به نظر یک ساحل بوده که با یک طوفان سهمگین نیز مواجه است.

در تصاویر شاهد حضور این سه بازیگر در لباس های کامل شخصیت ها در پشت صحنه فیلم برداری هستیم و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. اگرچه تصاویر منتشر شده کیفیت خوبی ندارند اما دیدن نمای کلی از این شخصیت ها با لباس کامل خود برای اولین بار خالی از لطف نیست و شما می توانید در ادامه این تصاویر را ببینید:

در گزارش دیلی میل آمده که این عکس ها مربوط فیلم برداری در روز پس از پیدا شدن بمب عمل نکرده می باشد و احتمالاً مکان فیلم برداری نیز سواحل جزیره فوئرته ‌ونتورا می باشد. البته مارول پیش از این در نمایشگاه D23 تصاویری از لباس کامل شخصیت ها را به نمایش گذاشته بود.

آنجلینا جولی در نقش تینا، ریچارد مدن در نقش ایکاریس، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، جما چان در نقش سرسی، سلما هایک در نقش اجک، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لورن ریدلوف در نقش مکری، دان لی در نقش گیلگمش، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت) و بری کیوگن در نقش درویگ از جمله بازیگرانی خواهند بود که در فیلم اترنالز حضور داشته و ایفای نقش می کنند.

فیلم اترنالز The Eternals برای نمایش در تاریخ ششم نوامبر ۲۰۲۰ (شانزدهم آبان ۱۳۹۹) برنامه ‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز بر عهده کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار) است.

منبع : www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *