سریال لوکی با فیلم Doctor Strange Sequel مرتبط خواهد بود.

شنبه 18 آبان , 1398

اگر از طرفداران مارول باشید حتما مشتاق دانستن آخرین اخبار از سریال ها و فیلم های فاز چهارم سینمایی دنیای مارول هم هستید.  پس یک خبر برای شما داریم: کوین فایگی به ارتباط داشتن سریال ها و فیلم های مارول مهر تایید دوباره زده و از مرتبط بودن رویدادهای سریال Loki و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness پرده برداشته است.

رئیس استودیو مارول کوین فایگی در یک مصاحبه با بلومبرگ ارتباط فیلم های دنیای سینمایی مارول با سریال های سرویس استریم دیزنی پلاس را ارتباطی مستقیم خواند و گفت این ارتباط طوری است که طرفداران برای دیدن برخی از این فیلم ها باید از قبل سریال ها را دنبال کرده باشند.

کوین دوباره به ارتباط داشتن اتفاقات فیلم دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی Doctor Strange in the Multiverse of Madness با سریال ونداویژن WandaVision اشاره کرده در عین حال که از ارتباط سریال لوکی Loki با ادامه فیلم دکتر استرنج Doctor Strange هم گفته بدون اینکه هیچ اطلاعات بیشتری از آن‌ها لو بدهد.

Doctor Strange Sequel

پیش از این خبر حضور اسکارلت ویچ در نقش یکی از کلیدی ترین شخصیت های فیلم فاش شده بود و با این صحبت های کوین فایگی می توان تصور کرد که لوکی هم قرار است در اتفاقات فیلم نقش پر رنگی داشته باشد و یک شخصیت اصلی باشد.

کوین فایگی خبر بازگشت الیزابت اولسن بازیگر نقش واندا ماکسیمف را هم تایید کرد اما  ازحضور یا عدم حضور تام هیدلستون که شخصیت لوکی در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بازی کرده چیزی نگفته است.

او در ادامه بیان کرد که سریال هاوک آی Hawkeye در ابتدا به عنوان یک فیلم کامل برنامه ریزی شده بود، اما این تیم خلاق مارول بوده است که تصمیم گرفته آن را به یک سریال تبدیل کند. کوین فایگی نگران مخالفت جرمی رنر بازیگر نقش کلینت بارتون با این تغییر بوده اما بر خلاف تصورش جرمی واکنش مثبتی به این اتفاق نشان داده است.

سریال های مارول معمولاً در ۶ الی ۸ قسمت تهیه می شوند که بنا به برخی گفته ها بودجه این سریال ها نزدیک به بودجه فیلم های مارول و چیزی حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون دلار خواهد بود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای نمایش در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برنامه ‌ریزی شده است. سریال ونداویژن WandaVision و سریال لوکی Loki  هم در زمستان ۱۳۹۹ و سریال Hawkeye در تابستان ۱۴۰۰ از دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *