یک تصویر حذف شده از جوکر و هارلی کویین در فیلم Suicide Squad

پنج‌شنبه 16 آبان , 1398

فیلم جوخه خودکشی یا انتحاری (Suicide Squad) در سال ۲۰۱۶ اکران شد و در گیشه بسیار خوش درخشید. این فیلم در آن زمان توانست بیش از ۷۴۶.۸ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد ولی منتقدان و طرفداران دنیا دی سی (DC) چندان نظر مثبتی به آن نداشتند. بعدها منابع نزدیک گفتند که این فیلمی که اکران شد دقیقا همان چیزی نبود که قرار بود ساخته شود!

یعنی نه تنها بیشتر صحنه‌های شخصیت جوکر با بازیگری جرد لتو حذف شد که حتی پایان فیلم هم تغییر کرده بود. بعد از این خبرها نوبت به حواشی مربوط به صحنه‌های حذف شده رسید که تاکنون چیز زیادی از آن‌ها منتشر نشده است. حالا یک تصویر توسط دیوید آیر (کارگردان Suicide Squad) در صفحه اینستاگرامش منتشر شده که درش می‌توانیم جوکر را با گریمی متفاوت ببینیم:

این تصویر گویا نشان‌دهنده صحنه بعد از سقوط هلیکوپتری است که جوکر درش بوده است. ابتدا داستان فیلم اینطوری بوده که باید جوکر تلاش می‌کرد تا هارلی کویین را از هلیکوپتر به بیرون پرت کند و ددشات هم بایستی مانع جوکر می‌شد. هلیکوپتر هم نهایتا سقوط می‌کرد. ولی داستان جور دیگری پیش رفت و به قول آیر فیلمی که اکران شده اصلا فیلم او نبوده است.

فیلم Suicide Squad

این تصویر باعث می‌شود شایعات مربوط به بازگشت جوکر برای انتقام قوت بگیرد. این شایعات می‌گویند جوکر برای قتل بعضی از اعضای جوخه انتحار مثل هارلی کویین و ددشات برمی‌گردد.

فعلا مدتی است که مراحل فیلم‌برداری نسخه بعدی The Suicide Squad شروع شده است و در این فیلم خواهیم دید که هارلی کویین باز خواهد گشت. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز گان (کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy) است و خود او هم فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد. فیلم The Suicide Squad قرار است در ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ (۶ آگوست ۲۰۲۱) اکران شود. به نظر شما داستان این فیلم قرار است چطور پیش برود و از این تصویر چه نتیجه‌ای می‌توان گرفت؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۱۶ پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام من رهام تو شهر آمریکا به دنیا اومدم و ۴ سالگی اومدم ایران بچه ها تمام زندگی من جوکره من همیشه عکساشو میبینم چون اگه نبینم میمیرم

    پاسخ
  2. پرنیا
    پرنیا گفته:

    من عاشق هارلی ام ⁦♥️✋‌ فیلماشو دنبال میکنم و واقعا جوخه انتحاری خیلی قشنگیه من کاملش و بدون سانسورش رو دیدم زبان اصلی?

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *