فصل چهارم سریال Westworld در راه است

فصل چهارم سریال Westworld در راه است

به تازگی سرویس HBO Max ویدیوی جدیدی منتشر کرده که به سریال‌های مورد انتظار آن در سال ۲۰۲۲، از جمله فصل چهارم سریال وست‌ورلد اشاره می‌کند. سریال‌های دیگر شامل Peacemaker (به کارگردانی جیمز گان)، House of the Dragon و Hacks می‌شود.

در این کلیپ کوتاه، برخی از شخصیت‌های سریال وست‌ورلد مانند مِیو ملی (با بازی تندی نیوتون)، آرون پال و اد هریس حضور دارند. در طول فصل سوم این سریال، دولورس با چند هسته پردازشی به نام مروارید از Westworld فرار کرد.

درست چند ماه پس از وقایع فصل ۲ در نئو لس آنجلس، ما متوجه می شویم که دولورس در حال ایجاد رابطه با Caleb است و می‌خواهد یاد بگیرد که انسان‌ها چگونه با روبات‌ها در زندگی روزمره رفتار می‌کنند.هنگامی که وست‌ورلد برای نخستین بار در HBO Max منتشر شد، توانست بعد از اولین قسمت سریال True Detective (در سال ۲۰۱۴) که رکورد بیشترین بیننده را به خود اختصاص داده بود، این عنوان را از آن خود کند.

ساخت فصل چهارم این سریال در ۲۲ آوریل ۲۰۲۰ اعلام شد، اما تاریخ پخش آن مشخص نبود، ولی طبق شایعات انتظار می‌رود در ماه می منتشر شود. در این میان انتظار می‌رود ایوان ریچل وود به عنوان یک شخصیت کاملاً متفاوت در فصل جدید ظاهر شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *