مشخص شدن تاریخ انتشار فصل سوم سریال Atlanta

مشخص شدن تاریخ انتشار فصل سوم سریال Atlanta

تاریخ انتشار فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) پس از ۳ سال وقفه سرانجام اعلام شد. این سریال شبکه FX به کارگردانی دونالد گلاور نخستین بار در سال ۲۰۱۶ پخش خود را آغاز کرد و اکنون پس از یک وقفه طولانی فصل سوم آن که شامل ۱۰ قسمت است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) پخش می‌شود. همچنین گفته شده که تریلر این سریال، روز کریسمس منتشر خواهد شد.

سریال آتلانتا در طول دو فصل خود موفق شد مورد تحسین منتقدان زیادی قرار بگیرد و افتخارات مختلفی از جمله دو جایزه گلدن گلوب به عنوان بهترین سریال های تلویزیونی – موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش اول مرد گلاور و دو جایزه امی ساعات پربیننده برای بازیگر نقش اول در یک سریال کمدی و کارگردانی برجسته برای یک سریال کمدی را از آن خود کرده است. جایزه امی گلاور برای کارگردانی برجسته یک سریال کمدی، اولین بار بود که به یک شخص آفریقایی‌آمریکایی اعطا شد.

 

مشخص شدن تاریخ انتشار فصل سوم سریال Atlanta

 

اریک شریر، رییس FX Entertainment اخیرا در بیانیه‌ای در مورد رونمایی از فصل سوم سریال گفت:

ما هیجان زده‌ایم که آتلانتا بلاخره با فصل جدید خود در۲۴ مارس بازمی‌گردد و علاوه بر آن دونالد گلاور و بازیگران اصلی هم قرارداد جدیدی برای فصل بعدی امضا کرده‌اند.

دونالد گلاور علاوه بر کارگردانی، به عنوان بازیگر نقش ارنست (ارن) در کنار کیت استنفیلد، برایان تایری هنری و زازی بیتز در این سریال درام کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Atlanta داستان دو عموزاده را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند تا جای پای خود را در بین رپرهای معروف آتلانتا باز کنند تا شاید بتوانند سطح زندگی خود و خانواده‌هایشان را افزایش دهند و بهبود ببخشند.

فصل سوم تقریبا به طور کامل در اروپا جریان دارد و طی آن ارن، داریوس و ون تلاش می‌کنند تا با موفقیت جدیدی که آرزوی آن را داشتند، سازگار شوند.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *