فیلم A Quiet Place 2 توانست رکوردشکنی کند

سه‌شنبه 11 خرداد , 1400

فیلم A Quiet Place 2 به کارگردانی جان کرازینسکی به یک موفقیت مالی قابل‌توجه در باکس‌آفیس آمریکا شمالی دست یافت؛ بهترین افتتاحیه‌ی یک فیلم از زمان آشنا شدن دنیا با ویروس کرونا.

فیلم A Quiet Place 2 توانست رکوردشکنی کند

باتوجه‌به بهبود یافتن قابل‌توجه اوضاع شیوع ویروس کرونا/کووید ۱۹ در آمریکا، سینماها نیز اکنون به مراتب آزادانه‌تر از چندین و چند ماه قبل فعالیت می‌کنند. در همین حین دنباله‌ی مورد انتظار فیلم A Quiet Place با نقش‌آفرینی امیلی بلانت و کیلین مورفی از راه رسید تا موفقیت مالی قابل توجهی را تقدیم پارامونت کند. این فیلم ترسناک تا پایان روز یک‌شنبه یعنی نخستین آخرهفته‌ی خود موفق به فروش ۴۸ میلیون دلاری در باکس‌آفیس داخلی (آمریکا شمالی) شد و مطابق پیش‌بینی‌های حساب‌شده، فردا شب این عدد را تا ۵۸.۵ میلیون دلار می‌رساند.

این موفقیت زمانی ارزشمندتر به نظر می‌رسد که بدانید مطابق پیش‌بینی‌های پارامونت، فیلم A Quiet Place Part 2 باید در دوران عادی به چنین فروشی در هفته‌ی نخست دست می‌یافت. ولی درحالی‌که سینماها تازه به فعالیت ۷۱ درصدی رسیده‌اند، توانست چنین فروشی را تجربه کند. جان کرازینسکی نویسنده و کارگردان فیلم A Quiet Place Part II است و آن را با ۶۱ میلیون دلار بودجه تهیه کرد. برای یادآوری باید بدانید که فیلم A Quiet Place، محصول سال ۲۰۱۸ در مجموع حدودا ۳۴۰ میلیون دلار فروش جهانی دارد.

در آن سو فیلم Cruella از دیزنی را داریم که فعلا ۲۳ میلیون دلار فروش داخلی داشت و به احتمال زیاد فردا عدد مورد بحث را به ۲۶.۵ میلیون می‌رساند. البته باید به یاد داشت که برخلاف فیلم A Quiet Place Part 2 که به‌صورت اختصاصی در سینماها اکران شد، دیزنی به‌صورت همزمان فیلم کروئلا را با پریمیر اکسس (پرداخت ۳۰ دلار علاوه‌بر هزینه‌ی اشتراک) در شبکه آنلاین دیزنی پلاس هم قرار داد. در نتیجه قطعا افرادی هستند که به‌جای مراجع به سالن‌های سینما، فیلم کروئلا را در خانه به تماشا نشستند.

منبع: collider

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *