حضور ویلم دفو در مرد عنکبوتی ۳

سه‌شنبه 11 خرداد , 1400

اطلاعات جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home در مورد دلیل انتخاب نام تا شخصیت منفی اصلی فیلم و احتمال حضور گروه Sinister Six در آن فاش شده است.

حضور ویلم دفو در مرد عنکبوتی 3

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man: No Way Home مدتی است که به پایان رسیده و حالا این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول وارد مراحل پس از تولید شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و در حال حاضر تنها شاهد شایعات و نظریه‌های مختلفی در مورد ماجراجویی بعدی مرد عنکبوتی هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست فاش شده است که می‌تواند هیجان طرفداران در مورد این فیلم را افزایش دهد.

جف اسنایدر از وب‌سایت کولایدر در جریان پادکست جدید خود از حضور شخصیت‌های منفی متعدد در فیلم Spider-Man: No Way Home خبر داده است. اسنایدر گفت که از منابع نزدیک خود شنیده که ویلم دفو قرار است برای بازی دوباره در نقش نورمن آزبورن ملقب به گرین گابلین در فیلم Spider-Man 3 بازگردد. گفته می‌شود که گرین گابلین یکی از اعضای اصلی و احتمالا رهبر گروه Sinister Six (شش خبیث) در فیلم و همچنین شخصیت منفی اصلی فیلم خواهد بود.

اسنایدر همچنین اشاره کرد اعضای Sinister Six احتمالا شامل الکترو با بازی جیمی فاکس، دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا و احتمالا شخصیت‌های سندمن با بازی توماس هیدن چرچ، رینو با بازی پل جیاماتی و لیزارد با بازی ریس ایفانز می‌شوند. اسنایدر همچنین در بخشی از پادکست خودش گفت که نام No Way Home درواقع اشاره‌ای به مرد عنکبوتی ندارد و این نام درواقع به شخصیت‌های شرور فیلم اشاره می‌کند. او ادامه داد که این شخصیت‌ها از دنیاهای مختلف به دنیای اسپایدرمن با بازی تام هالند آمده‌اند و حالا راهی برای بازگشت به خانه ندارند.

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *