سال ۲۰۲۳ پنج فیلم سینمایی از مارول پخش خواهد شد

دوشنبه 10 خرداد , 1400

باتوجه‌به تغییرات اخیر تاریخ اکران دو فیلم آینده دنیای سینمایی مارول توسط دیزنی، ممکن است در سال ۲۰۲۳ شاهد اکران ۵ فیلم از MCU باشیم.

سال 2023 پنج فیلم سینمایی از مارول پخش خواهد شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی از تغییر تاریخ اکران چند فیلم آینده خود خبر داده که ممکن است حاوی نکته جالبی باشد. در ابتدا دیزنی اعلام کرد که فیلم The Eyes of Tammy Faye با بازی جسیکا چستین و اندرو گارفیلد که توسط سرچلایت پیکرز اکران خواهد شد، حالا قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر)، یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) روی پرده‌های سینما برود. همچنین دیزنی بار دیگر تایید کرد که فیلم The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسون برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

علاوه‌براین و به نقل از Comicbook، تاریخ اکران دو فیلم آینده دنیای سینمایی مارول نیز تغییر پیدا کرده است. طبق اعلام دیزنی، فیلم اول که قرار بود در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) اکران شود، اکنون با یک سال تأخیر برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم دیگر MCU در سال ۲۰۲۳ که قرار بود در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) روی پرده برود، با یک هفته تأخیر در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

علاوه‌براین، مارول دارای فیلم بدون نام دیگری در سال ۲۰۲۳ نیز است که این فیلم قرار است در ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) اکران شود. همچنین پیش از این مارول از اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) خبر داده بود و در حال حاضر مشخص نیست که چه فیلم‌هایی در سه تاریخ دیگر سال ۲۰۲۳ قرار است اکران شوند.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *