یکی از بازیگران سریال Suicide Squad تغییر کرد

یکشنبه 9 خرداد , 1400

جیمز گان از تغییر یکی از بازیگران اصلی سریال Peacemaker، اسپین آف فیلم The Suicide Squad با بازی جان سینا خبر داده است.

یکی از بازیگران سریال Suicide Squad تغییر کرد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران سریال Peacemaker تغییر پیدا کرده است. فردی استروما، بازیگر سریال Bridgerton جایگزین کریس کنراد در سریال پیش درآمد براساس فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) شده است. این سریال براساس شخصیت پیس‌میکر در دست ساخت است که در آن شاهد بازگشت جان سینا نیز خواهیم بود. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Peacemaker در جریان است که انتظار می‌رود به‌زودی به پایان برسد.

استروما نقش ویجیلانتی را در بر عهده دارد که آدریان چیس نام واقعی او است. آدریان چیس یک مبارز تن به تن، یک تیرانداز فوق‌العاده و استاد پرتاب طناب است. او یک شهروند عادی شهر نیویورک بود که پس از قتل همسر و فرزندانش توسط اوباش، حالا خود به‌دنبال برقراری عدالت است. ویجیلانتی همچنین توانایی بهبود سریع و بازسازی جای جراحات پس از زخم و جراحات ناشی از چاقو یا اسلحه را نیز دارد. کنراد پیش از این قرار بود نقش این شخصیت را بازی کند که به علت اختلاف نظر از پروژه جدا شده است.

جان سینا برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش پیس‌میکر در سریال آن باز خواهد گشت. این سریال قرار است به منشا داستانی شخصیت پیس‌میکر و پیش از اتفاقات فیلم The Suicide Squad بپردازد. علاوه‌بر سینا و استروما، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *