فیلم Venom 2 و رکوردشکنی دیگر

فیلم Venom 2 و رکوردشکنی دیگر

فیلم “Venom 2” به تهیه‌کنندگی استودیو سونی و مارول در هفته اول نمایش خود با فروش بیش از ۹۰ میلیون دلار توانست رکورد بهترین افتتاحیه پس از شروع همه‌گیری ویروس کرونا را ازان خود کند. دنباله فیلم Venom همچنین از فیلم اصلی (با ۸۰.۳ میلیون دلار فروش) که در سال ۲۰۱۸ اکران شد؛ پیشی گرفت.

پیش از این فیلم “بیوه سیاه” عنوان بهترین افتتاحیه را با فروش نزدیک به ۸۱ میلیون دلار در اختیار داشت. افزایش فروش فیلم‌های سینمایی موفق می‌تواند خبر خوبی برای فیلم “زمانی برای مردن” باشد که قرار است ۴ روز دیگر در آمریکا و کانادا اکران شود. بیست و پنجمین فیلم جیمز باند در این هفته بهتر فروش بسیار خوبی را با ۱۲۰ میلیون دلار تجربه کرد، که به استثنای بازار چین بهترین رکورد فروش در گیشه جهانی محسوب می‌شود.

فیلم “Venom 2” همچنین با فروش ۱۳.۸ میلیون دلار در کشور روسیه به پرفروش‌ترین عنوان سینمایی شرکت سونی در این کشور بدل شد. نکته قابل توجه دیگر این است که ۲۳ درصد از کل فروش دنباله فیلم ونوم از نمایش آن در سینماهای آی‌مکس به دست آمده است. به گفته سایت هالییود ریپورتر این رقم نشان می‌دهد که میل تماشاگران برای یک تجربه سینمایی به روز و جدید بیشتر شده است.

فیلم Venom 2 و رکوردشکنی دیگر

فیلم “Venom: Let There Be Carnage” توسط اندی سرکیس (سه‌گانه ارباب حلقه‌ها) و بر اساس فیلم‌نامه‌ای از کلی مارسل، کارگردانی شده است. از بازیگران که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به تام هاردی، میشل ویلیامز، نائومی هریس و وودی هرلسون در نقش کلتوس کسدی/کارنج اشاره کرد.

انیمیشن “خانواده آدامز ۲” از استودیو MGM و بران کریتیو علی رغم نمایش همزمان در سینما و پخش تعاملی با رکورد فروش ۱۸ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفت. دلیل نمایش همزمان این فیلم به علت شیوع سویه دلتای کرونا و این واقعیت است که است کودکان زیر ۱۲ سال هنوز نمی‌توانند واکسینه شوند.

در جایگاه سوم دیگر عنوان استودیو مارول؛ یعنی فیلم “شانگ-چی” با ۶.۰۲۳ میلیون دلار فروش (۵۵% کاهش نسبت به هفته‌ی قبل)در جایگاه سوم قرار گرفت. فیلم “آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک” نتوانست در گیشه چندان موفق ظاهر شود و با فروش ۵ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت، دنباله سینمایی سریال سوپرانوز نیز مانند دیگر عناوین استودیو وارنر به طور همزمان در شبکه HBO Max نیز نمایش داده شد. این فیلم امتیاز C+ را از طرف تماشاگران کسب کرد.

فیلم موزیکال “ایون هنسن عزیز” در دومین هفته نمایش ۲.۵ میلیون دلار فروش داشت (۶۷% کاهش نسبت به هفته‌ی قبل) و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم تا کنون ۱۱.۸ میلیون دلار از نمایش خود در گیشه داخلی درآمد کسب کرده است.
منبع: hollywoodreporter

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *