احتمال ساخت فصل دوم سریال Squid Game

احتمال ساخت فصل دوم سریال Squid Game

بدون شک شما هم نام سریال کره‌ای Squid Game را شنیده‌اید؛ این سریال داستان ۴۵۶ شخصیت را روایت می‌کند که حسابی به پول نیاز دارند و به یک مسابقه عجیب دعوت شده‌اند. شرکت در این مسابقه دو سرنوشت برای آن‌ها رقم می‌زند: یا حسابی ثروتمند می‌شوند و یا جان خود را از دست می‌دهند.

تقریبا دو هفته پس از پخش فصل نخست این سریال، مدیرعامل نتفلیکس یعنی تد ساراندوس پیش‌بینی کرده Squid Game به بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سریال این سرویس استریم تبدیل شود. اکنون که میلیون‌ها مخاطب در سرتاسر دنیا نه قسمت فصل اول را یک‌جا تماشا کرده‌اند، یک سوال مهم مطرح است: آیا شاهد ساخت فصل دوم خواهیم بود؟

نه نتفلیکس و نه هوانگ دونگ هیوک (کارگردان/خالق سریال) در ابتدا پیش‌بینی نمی‌کردند Squid Game به چنین شهرت عجیبی دست پیدا کند، اما اکنون برنامه‌ریزی برای ساخت فصل دوم الزامی به‌نظر می‌رسد. ورای مسائل فنی، انجام این کار از نظر داستانی آنچنان غیرممکن نیست چراکه پایان فصل اول فضا را برای ساخت دنباله آزاد گذاشت.

احتمال ساخت فصل دوم سریال Squid Game

بلا باجاریا، مدیر محتوای تلویزیونی نتفلیکس، ایده تولید فصل بعدی را هیجان‌انگیز می‌داند. وی در مصاحبه با سایت Vulture تایید کرد که هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نشده اما شبکه حاضر است برای انجام این کار با دونگ هیوک همکاری لازم را داشته باشد:

او یک فیلم و چند پروژه دیگر در دست ساخت دارد. ما تلاش داریم ساختار منتناسب را برای او پیدا کنیم.
احتمالا منظور باجاریا از ساختار مناسب، ایجاد فضایی است که دونگ هیوک با آسودگی بیشتری فصل دوم را بسازد. این کارگردان چندی پیش طی یک مصاحبه گفته بود تولید فصل نخست ۱۰ سال طول کشیده و برایش بسیار طاقت‌فرسا بوده است. وی توضیح داد:

من در انجام کارهای تیمی خوب نیستم، اما اگر بخواهم این کار را انجام دهم (فصل دوم) مطمئنا به تنهایی ساخته نخواهد شد. برای انجام این کار از چندین نویسنده و کارگردان با تجربه استفاده خواهم کرد. در نتیجه می‌توان گفت نتفلیکس به ساخت فصل دوم سریال Squid Game چراغ سبز نشان داده و احتمالا مابقی ماجرا به خالق این اثر پرطرفدار بستگی خواهد داشت.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *