فیلم West Side Story در کشورهای اسلامی پخش نمی شود

فیلم West Side Story در کشورهای اسلامی پخش نمی شود

فیلم «داستان وست ساید» (West Side Story) دیزنی و قرن بیستم از چهارشنبه این هفته در سراسر دنیا به جز سینماهای عربستان سعودی، کویت، بحرین، عمان، قطر و امارات متحده عربی اکران خواهد شد. علت لغو اکران این موزیکال به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» به شکل رسمی اعلام نشده، اما «ددلاین» گزارش می‌دهد که شخصیتی به نام «انی‌بادیز» (Anybodys) باعث به وجود آمدن این وضعیت شده است.

در این گزارش آمده است که عربستان سعودی و کویت مجوز اکران این عنوان را صادر نکرده‌اند، در حالی که در مناطق دیگر دیزنی زیر بار سانسور نرفته است. در ماه نوامبر «جاودانگان» (Eternals) دیزنی و مارول دچار سرنوشت مشابهی شد و استودیو حاضر به سانسور بوسه هم‌جنس‌گرایانه فیلم نشد. در نهایت نسخه سانسورشده‌ای از این فیلم بدون صحنه‌های صمیمانه در امارات روی پرده رفت.

 

فیلم West Side Story در کشورهای اسلامی پخش نمی شود

 

«داستان وست ساید» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرده و «ریچل زگلر» بازیگر نقش اول آن از طرف «هیأت ملی نقد» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شده است. «حلقه منتقدین نیویورک» نیز جایزه بهترین فیلمبرداری را به این عنوان داده است.

دیگر بازیگران فیلم «آریانا دی‌بوس» در نقش آنیتا، «دیوید آلوارز» در نقش برناردو، «مایک فایست» در نقش ریف و «کوری استال» خواهند بود. «ریتا مورنو» در سال ۱۹۶۱ برای بازی در نقش «آنیتا» برنده‌ی اسکار شد و در فیلم اسپیلبرگ هم نقش شخصیت جدیدی را ایفا خواهد کرد.

«داستان وست ساید» اسپیلبرگ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ توسط دیزنی و قرن بیستم پخش خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *