کریس همسورث به ایفای نقش در شخصیت ثور علاقمند است

کریس همسورث به ایفای نقش در شخصیت ثور علاقمند است

کریس همسورث در مصاحبه اخیر خود با برنامه‌ی The Today Show تلویزیون استرالیا درباره ادامه‌ی حضور او در نقش شخصیت ثور از دنیای سینمایی مارول گفته که: «تا زمانی‌که آن‌ها من را در این نقش بخواهند، من حاضر به انجام آن هستم، اما حس می‌کنم شور و اشتیاق طرفداران برای حضور من در این نقش درحال کم شدن است.» مجری برنامه به سرعت به او پاسخ داده که در واقعیت اینطور نیست و طرفداران مشتاق ادامه‌ی حضور او در نقش ثور هستند.

صحبت درباره ادامه‌ی نقش آفرینی همسورث در نقش Thor زمانی مطرح شد که یکی از مجریان این برنامه تلویزیونی به ادامه‌ی حضور تام هالند در سه فیلم بعدی مرد عنکبوتی اشاره کرد. البته هنوز قراردادی برای این کار با هالند بسته نشده است. همسورث در ادامه و با اشاره به اینکه تام هالند تاکنون در سه فیلم مستقل اسپایدرمن بازی کرده، می‌گوید که او از نظر تعداد کلی حضور در آثار دنیای سینمایی مارول از هالند جلوتر است.

همسورث قرار است در سال ۲۰۲۲ و در فیلم Thor: Love and Thunder به کارگردانی تایکا وایتیتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته، بازی کند. او در حال حاضر در پراگ، پایتخت جمهوری چک فرایند فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 برای نتفلیکس را پشت سر می‌گذارد.

 

کریس همسورث به ایفای نقش در شخصیت ثور علاقمند است

 

کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Thor 4 قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.

فیلم Spider-Man: No Way Home، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. پیش‌فروش فیلم مرد عنکبوتی ۳ در برخی کشورها رکوردهای جدیدی را ثبت کرده و حتی در برخی از بازارها رکورد پیش‌فروش‌بلیت فیلم Avengers Endgame را شکسته است.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *