قرار گرفتن سریال Watchmen در میان آثار Limited Series

چهارشنبه 7 اسفند , 1398

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون سریال Watchmen دسته‌بندی‌اش تغییر کرده و شبکه HBO این سریال محبوب دی سی را از دسته سریال های درام به دسته آثار Limited Series منتقل کرده است. معمولا اینطوری است که سریال‌های طولانی که قرار است داستان‌شان در آخرین قسمت فصل تمام شود در این دسته قرار می‌گیرند.

تولید فصل دوم Watchmen

ورایتی گفته که قرار گرفتن سریال Watchmen در این دسته باعث می‌شود که این سریال بتواند با سریال‌ های دیگر در شاخه‌های دیگر بهتر رقابت کند. دیمون لیندلوف سازنده و شورانر سریال واچمن درباره ادامه یافتن این سریال گفته:

نمی‌توان راحت این را گفت حتی به نظرم کمی ساده‌لوحانه است که بگوییم نه! شاید این حرف‌ها کمی مغرورانه باشد ولی اصلا دوست ندارم بگویم که مجددا برای سریال Watchmen اقدام نخواهم کرد چون ممکن است دو سال آینده خلافش ثابت شود.

ولی می‌توانم قاطعانه بگویم که تمام فکرهای‌مان برای سریال Watchmen عملی شد و در این ۹ قسمت همه‌ی آن‌ها را دیدید. در واقع چیزی برای فصل بعد باقی نمانده است و حداقل فعلاً از نظر من چیز بیشتری برای ارائه وجود ندارد. البته مجموعه Watchmen   بزرگ‌تر از آن است که فقط من برایش تصمیم‌گیرنده باشم. این مجموعه برای ۳۰ سال بدون من به حیاتش ادامه داده است و بعد از من هم مسیرش را ادامه خواهد داد.

سریال Watchmen

البته ایده نداشتنم برای Watchmen به معنی علاقه نداشتنم به دنبال کردن ماجراهای بعدش نیست. اتفاقا برعکس، اشتیاق زیادی برای دیدن آثار بعدی‌ دارم.

 شاید حتی بشود گفت که این ۹ قسمت باعث شده همه از پتانسیل بالای این مجموعه آگاه شوند و عده‌ی دیگری بخواهند به‌ سمت روایت داستان‌های جدیدش بروند، اما من شخصا فعلاً ایده‌ی دیگری برایش در سرم نیست. شاید کار Watchmen  همین‌جا به پایان برسد تا همیشه این سریال یک سریال کوتاه بماند شاید هم نه. به هر حال ترجیح من این است که فعلا این فصل را یک اثر کامل بدانم. اثری که تمام داستان را طی ۹ قسمت گفته و قولی هم برای ادامه نداده است.

کیسی بلویز که مدیر برنامه‌های شبکه‌ی اچ‌ بی او است هم  پیشتر گفته که «تولید فصل دوم سریال Whatman بدون لیندلوف بعید به نظر می‌رسد».

سریال Watchmen در دسته Limited Series

شبکه‌ی HBO در  یک بیانیه‌ی جدیدی در مورد قرار گرفتن سریال «نگهبانان» در دسته‌ی Limited Series گفته:

ما بعد از گفت‌وگو با تهیه‌کنندگان فکر کردیم که دسته‌ی Limited Series نمای دقیق‌تری از سریال Watchmen و هرگونه دنباله‌ی احتمالی برایش در آینده ارائه می‌دهد.

سریال Watchmen یک سریال ابرقهرمانی است که از یک مجموعه کمیک ۱۲ قسمتی به همین نام اقتباس شده است. این سریال دومین اقتباس از این کمیک است. اولین اقتباس فیلم سینمایی Watchmen بود که زک اسنایدر آن را کارگردانی کرد و در سال ۲۰۰۹ اکران شد. این فیلم توانست ۱۸۵.۳ میلیون دلار در گیشه بفروشد با اینکه بودجه‌اش ۱۳۰ میلیون دلار بود.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *