نام رسمی فیلم Jurassic World 3

پنج‌شنبه 8 اسفند , 1398

Jurassic World: Dominion نام رسمی فیلم Jurassic World 3

بالاخره مشخص شد که سومین قسمت سری فیلم های دنیای ژوراسیک را می‌خواهند چه بنامند! کالین ترورو با انتشار پستی در صفحه توییترش هم نام  Jurassic World 3 را فاش کرد هم خبر از شروع فیلمبرداری آن داد.

بله طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون این فیلم علمی تخیلی قرار است Jurassic World: Dominion  نام داشته باشد و از روی دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ (یعنی ۲۴ فوریه ۲۰۲۰) فیلمبرداری‌اش شروع شده است.

تصویری که در پشت کالین ترورو است کلاکت فیلمبرداری را نشان می‌دهد. کلاکتی که نام رسمی فیلم رویش نوشته شده است. بیایید خودتان این تصویر را ببینید:

نام رسمی فیلم Jurassic World 3

بازیگران و عوامل فیلم سینمایی Jurassic World: Dominion

در فیلم دنیای ژوراسیک ۳ بازیگرانی چون کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش یان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، جیک جانسون در نقش لوری کورترس، عمر سی در نقش بری بازی می‌کنند. این‌ها کسانی هستند که در قسمت اول و دوم دنیای ژوراسیک هم حضور داشتند. بازیگران جدید هم دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز و مامودو اتی هستند و ممکن است بیشتر هم بشوند.

همانطور که گفتیم کارگردانی این فیلم هیجان انگیز بر عهده کالین ترورو است. او جز کارگردانی با امیلی کارمایکل فیلمنامه فیلم را هم می‌نویسد. فیلمنامه‌ای که هیچ معلوم نیست درش چه اتفاقاتی می‌خواهد. بیفتد فقط اینطور بویش می‌آید قرار است ببینیم آدم‌ها از دست دایناسورها پا به فرار گذاشته‌اند (چیزی که چندان هم دور از انتظار نیست!). البته کالین ترورو گفته که فیلم Jurassic World 3 قرار است تمرکزش روی مجموعه اصلی‌اش باشد. قبلا هم گفته بود که فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World پلی میان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) و سومین قسمت از Jurassic World است.

حالا باید ببینیم این قسمت از فیلم که قرار است ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ (یعنی ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱) اکران شود برای‌مان چه دارد! شما درباره داستان این فیلم چه فکری می‌کنید؟ با توجه به اسم فیلم و تصاویری که قبلا منتشر شده در این باره چه نظری دارید؟

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *