ققنوس تاریک در دومین تریلر X-Men ظاهر شد

ققنوس تاریک

تریلر دوم فیلم جدید X-Men  با نام “Dark Phoenix” منتشر شده است. این تریلر که در جریان حضور مهمان جیمی فالون یعنی جسیکا چاستین به نمایش درآمد، چندین سرنخ را در مورد آنچه طرفداران می توانند از دومین کاراکتر فیلم جدید X-Men ، انتظار داشته باشند ارائه می‌دهد. این فیلم توسط Simon Kinberg کارگردانی شده است.

انتشار تریلر تنها چند روز پس از انتشار یک پوستر جدید برای فیلم صورت گرفته است. این پوستر تصویر سوفی ترنر که در نقش جانی گری بازی کرده است را به دو بخش تقسیم کرد: روانشناسی جهش یافته برای شناختن مردان ایکس و جهش‌یافته‌ای از جنس فونیکس که نیروی تاریکی ققنوس را به همراه دارد. همانند اولین تریلر، پوستر اشاره به نبردی دارد که بین گروههای X-Men و گروه مگنتو که از جهش یافته‌های انقلابی هستند اتفاق می‌افتد.

تریلر جدید X-Men چه رازهایی را فاش می‌کند؟

اگر چه این تریلر کوتاه است، طرفداران دنیای مارول مشاهده می‌کنند که نیروی ققنوس ژان گری را به عنوان میزبان جدید خود انتخاب می‌کند، و قدرت کیهانی به بدنش وارد می شود. جسیکا چاستین در این مورد می‌گوید: “شما در این تریلر قسمتی از توانایی یک خدا را مشاهده می‌کنید. ” مهم‌ترین صحنه تریلر بین ژان، چارلز کاویر (جیمز مک آوی) و مگنتو (مایکل فاشبندر) و جین اتفاق می‌افتد. جین با استفاده از توانایی های جدیدش تلاش می‌کند تا مگنوتو متوقف کند.

ققنوس

نیروی تاریک ققنوس چگونه جهش‌یافته خود را انتخاب می‌کند؟

ققنوس تاریکی اقتباس از مردان ایکس آرک است که توسط کریس کلارمانت، دیو کاکرام و جان برنه طراحی شده است. مارول بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۷ به داستان چگونگی جهش‌یافتگی ژن گری توسط نیروی ققنوس پرداخته است. او اولین شخصی است که یک قدرت گسترده و کیهانی که اغلب در قالب یک پرنده آتشین ظاهر می‌شود را بدست می‌آورد. این پرنده همیشه خود را در آخر داستان قربانی می‌کند.

این اولین بار نیست که از مجموعه آرک برای ساخت فیلم اقتباس شده است. کینبرگ همچنین X-Men سینمایی “The Last Stand” (2006) را که توسط برت راتنر کارگردانی شد نیز نوشته است. اما اینبار Dark Phoenix  توسط Kinberg نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۷ ژوئن رونمایی شود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *