لغو فیلمبرداری فیلم Shang-Chi به خاطر کرونا

شنبه 24 اسفند , 1398

به گزارش هالیوود ریپورتر کارگردان فیلم Shang-Chi، دنیل کرتون تست ابتلا به ویروس کرونا داده است و تا زمان مشخص شدن جواب آزمایشش قرار است فیلمبرداری فیلم Shang-Chi در استرالیا لغو شود. او که اخیرا صاحب فرزند شده است فعلا در یک مکان کاملا ایزوله به سر می‌برد.

تعطیلی فیلمبرداری فیلم شانگ چی

در پی دادن تست ابتلا به ویروس کرونا توسط دنیل کرتون و تا زمان اعلام شدن نتیجه آن، فیلمبرداری فیلم Shang-Chi موقتا متوقف شده است. البته فعلا این وقفه‌ای که در کار تولید این فیلم دنیای مارول به وجود آمده شامل حال تیم اول تولید (تیم کارگردانی) شده است. تیم دوم تولید که رهبری‌شان بر عهده شخص دیگری‌ست و تیم تدارکات که مسئول آماده کردن پشت صحنه فیلمبرداری هستند همچنان دارند طبق برنامه کاری خود وظایف‌شان را انجام می‌دهند. تیم اول هم پس از بیرون آمدن کارگردان از قرنطینه کار خودش را از سر خواهد گرفت. پس تولید این فیلم کاملا متوقف نشده است.

تست کرونا تام هنکس و ریتا ویلسون هم اخیرا مثبت اعلام شد. آن‌ها برای فیلمبرداری و تولید فیلم زندگینامه الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمن به استرالیا رفته بودند. البته دلیل قرنطینه شدن دنیل کرتون و لغو فیلمبرداری توصیه‌های پزشکی است نه چیز دیگر. یعنی هنوز خطر جدی کسی را تهدید نمی‌کند. امیدواریم که نتیجه تست کرونا این کارگردان مثبت نشود.

تصاویر پشت صحنه فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings

اما در میان این اخبار نگران‌کننده یک خبر خوب حاکی از انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings داریم. این تصاویر مال زمانی هستند که تیم کارگردانی هنوز متوقف نشده بود. در این عکس‌ها ماندرین و نیروهایش دیده می‌شوند. شما می‌توانید این تصاویر را اینجا مشاهده کنید:

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings برای اکران در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ (۱۲ فوریه ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است و با وجود این وقفه هنوز حرفی از تغییر تاریخ به میان نیامده است. در این فیلم سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا بازی می‌کنند. این‌ها کسانی هستند که حضورشان رسما در این فیلم جالب اعلام شده است. بنابراین اطلاعاتی از دیگر بازیگران که رسمی باشد هنوز در دسترس نیست.

نظر شما درباره این وقفه چیست؟ به نظر شما کرونا ویروس تا چقدر وقت دیگر قرار است باعث این عقب‌افتادگی‌ها در دنیای سینما و تلویزیون شود؟

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *