لغو فیلمبرداری سریال The Falcon and the Winter Soldier در پراگ برای کرونا

پنج‌شنبه 22 اسفند , 1398

شیوع ویروس کرونا دنیای سینما و تلویزیون را هم تحت تاثیر خود قرار داده و به خاطرش کمپانی دیزنی مراحل فیلمبرداری سریال The Falcon and the Winter Soldier را متوقف کرده است. چون این ویروس در کشور چک در حال گسترش است و این سریال جذاب دنیای مارول هم قرار است در شهر پراگ فیلمبرداری شود.

به گزارش ددلاین مقامات جمهوری چک خبر از ابتلای بیش از ۴۰ نفر از مردم به کرونا داده‌اند، بعد این تعداد به ۶۷ نفر افزایش یافته و دولت تمامی مدارس کشور چک را تعطیل کرده است و قرار است در زمینه برگزاری رویدادها و سفرها محدودیت بیشتری اعمال کند.

فیلمبردای سریال The Falcon and the Winter Soldier در پراگ

فیملبرداری این سریال در واقع از جمعه هفته گذشته در پراگ شروع شد. حالا عوامل فیلم همگی باید به آتلانتا بازگردند. اینطور که جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون نشان می‌دهد دنیای سینما هم از کرونا در امان نمانده است و مثلا تام هنکس و همسرش که برای پیش‌تولید فیلمی برای الویس پریسلی به استرالیا رفته بودند هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

فیلمبرداری سریال The Falcon and the Winter Soldier

حالا در خصوص تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier یا بازگشت به پراگ هیچ صحبتی در میان نیست. برخی منابع خبر از شروع کار در استودیوی فیلمسازی آتلانتا داده‌اند و برخی دیگر این را شایعه‌ای بیش نمی‌دانند. ساخت سریال The Falcon and the Winter Soldier پیش از این جریان‌ها در کشور پورتوریکو هم مدتی به تعویق افتاد چون آنجا دو زمین‌لرزه ۵.۹ و ۶.۴ رخ داد.

خداروشکر هیچ چیز نمی‌تواند جلوی تیم سریال The Falcon and the Winter Soldier را بگیرد. چه زمین لرزه چه کرونا! و این سریال همچنان روی انتشارش در آگوست سال ۲۰۲۰ (که در مردادماه یا شهریور ماه سال ۱۳۹۹ می‌افتد) از سرویس استریم دیزنی پلاس پافشاری می‌کند! چند وقت پیش هم یک تریلر کوتاه از ۳ سریال اول مارول استودیو برای دیزنی پلاس منتشر شد که درش تصاویری کوتاه از سریال The Falcon and the Winter Soldier دیده می‌شد.

بازیگران سریال فالکون و وینتر سولجر

در این سریال هیجان انگیز سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ادپرو اودیه و نوا میلز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما درباره این تعطیلی چیست؟ به نظرتان تیم ساخت سریال فالکون و وینتر سولجر می‌توانند خودشان را به تاریخ اتمام پروژه برسانند؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *