حضور گروه Guardians of the Galaxy در فیلم Thor: Love and Thunder

چهارشنبه 21 اسفند , 1398

با نزدیک شدن به شروع فیلمبرداری فیلم Thor: love and thunder این فیلم همچنان دارد حقایق بیشتری از اینکه چه شخصیت‌ها یا بازیگرهایی درش بازی می‌کنند رو می‌کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون هم یک وین دیزل منجر به انتشار یک تیتر جالب شده است! او که صداپیشه شخصیت گروت است گفته بعضی از شخصیت های گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) قرار است در فیلم ثور: لاو و تاندر حضور داشته باشند.

ون دیزل از Guardians of the Galaxy در فیلم Thor: Love and Thunder می‌گوید

وقتی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) داشت تمام می‌شد در لحظات اخر دیدیم که ثور با گروه نگهبانان کهکشان همراهی می‌کند. با توجه به این پایان خیلی‌ها منتظر دیدن آن‌ها در کنار هم در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 بودند. اما جیمز گان کارگردان فیلم گفت که اصلا اتفاقات این فیلم قرار است پس از فیلم Thor: Love and Thunder رخ بدهد. پس اینکه ثور و نگهبانان کهکشان در قسمت چهارم سری فیلم های ثور حضور در کنار هم حضور داشته باشند محتمل‌تر است.

فیلم Thor: Love and Thunder

این همان چیزی است که وین دیزل در مصاحبه با ComicBook هم تاییدش کرده است و گفته که شاید همه گروه نگهبانان کهکشان در این فیلم حضور نداشته باشند، ولی حداقل حضور تعدادی از اعضا قطعی است.

دیزل در مصاحبه‌اش گفته که این خبر را از خود تایکا وایتیتی گرفته است. تایکا وایتیتی کارگردان فعلی فیلم Thor: Love and Thunder است که دارد فیلمنامه‌اش را هم می‌نویسد. او قبلا فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) را هم کارگردانی کرده بود. دیزل در ادامه گفته که این خیلی جالب است که ببینیم ثور و نگهبانان کهکشان بعد از اینکه جهان را از دست تانوس نجات دادند می‌خواهند چه کار کنند؟ البته شاید او نباید درباره این موضوع حرفی می‌زد ولی به هر حال این یک شوخی با مارول استودیو است که می‌تواند اقدام سختگیرانه آن‌ها را در پی داشته باشد. از دیگر چیزهایی که دیزل گفته مشاهده نسخه آلفا گروت است. یعنی آن‌ها قرار است اول نسخه آلفا گروت را ببینند بعد این شخصیت از بیبی گروت به گروت نوجوان تبدیل شود.

پس از سخنان دیزل می‌شود فهمید که آلفا گروت در قسمت سوم سری فیلم های نگهبانان کهکشان هم حضور دارد و شخصیت او قرار است تکامل یابد. چیزهایی که دیزل لو داد به همین‌هایی که گفتیم محدود می‌شود و او دیگر از اینکه نقش اعضای نگهبانان کهکشان در فیلم ثور: لاو و تاندر چیست چیزی نگفته است.

چهارمین قسمت از سری فیلم های Thor قرار است در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) اکران شود. اما فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هنوز برایش تاریخ اکران مشخص نکرده‌اند. نظر شما درباره حضور این گروه جنجالی در فیلم Thor 4 چیست؟ به نظرتان آن‌ها می‌خواهند این بار چه حماسه‌ای بیافرینند؟

منبع: news.avclub.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *