نقش منفی فیلم Thor: Love and Thunder کریستین بیل است

سه‌شنبه 20 اسفند , 1398

دی ماه امسال گفته شد که کریستین بیل در حال مذاکره با مارول استودیو سر حضور در فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) است. او کسی است که قبلا یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Fighter گرفته و آن موقع که صحبت از حضورش در فیلم ثور: لاو و تاندر شد هیچ معلوم نبود که برایش چه نقشی در نظر گرفته‌اند.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شنیده‌ها حاکی از ظاهر شدن کریستین بیل در نقش شرور و منفی فیلم Thor: Love and Thunder است و این موضوع توسط تسا تامپسون (بازیگر نقش والکری) کاملا تایید شده است. تسا تامپسون این موضوع را طی مصاحبه‌اش با ET Now گفته و به جز این جزییات دیگری از این فیلم فاش نکرده است. ولی همین یک خبر کوتاه که در کولایدر منتشر شد خودش غنیمتی است.

از دیگر نکاتی که تسا تامپسون به آن اشاره کرد این است که او اخیرا فیلمنامه Thor: Love and Thunder را خوانده و پس از خواندن این فیلمنامه تازه متوجه شده که کریستین بیل قرار است نقش منفی را بازی کند.

کریستین بیل

با این حال جزییات این نقش هنوز مشخص نیست. ولی خیلی‌ها می‌گویند که احتمالا نقشی که به او محول کرده‌اند شخصیت بتا ری بیل است. شاید قرار است در این فیلم که قسمت چهارم سری فیلم های Thor است ثور و والکری با بتا ری بیل مواجه شوند.

بازیگران و عوامل فیلم Thor: love and thunder

کارگردانی این فیلم هیجان انگیز بر عهده تایکا وایتیتی است. او قبلا فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) را بر عهده داشته است و حالا قرار است فیلمنامه قسمت چهارم سری فیلم های Thor را هم بنویسد. ناگفته نماند که تایکا وایتیتی همین اواخر برای نوشتن فیلمنامه JoJo Rabbi (خرگوش جوجو) جایزه اسکار بهترین فیلم اقتباسی را ازآن خود کرده است.

 به جز کریستین بیل و تسا تامپسون بازیگران دیگری چون کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور) و تایکا وایتیتی در نقش کورگ هم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم دنیای مارول که مراحل تولیدش ماه آگوست سال ۲۰۲۰ در استرالیا شروع می‌شود قرار است در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (یعنی ۵ نوامبر ۲۰۲۱) اکران شود. شما درباره حضور کریستین بیل در این فیلم چه نظری دارید؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *