مذاکره با Salma Hayek برای حضور در فیلم The Eternals ساخته مارول

حضور سلما هایک در مارول

سلما هایک به احتمال زیاد به زودی به سینمای مارول ملحق می شود. مذاکرات اولیه با این بازیگر برای حضور در فیلم ابرقهرمانی جاودان ها (The Eternals) از محصولات مارول، در حال انجام است. کارگردانی این فیلم بر عهده کاوئی ژائو (Chloe Zhao) می باشد.

کمیل نانجیانیو  (Kumail Nanjiani) و ریچارد مدن (Richard Madden) قرار است براساس کامیک‌ های نوشته شده توسط جک کربی (Jack Kirby) در سال ۱۹۷۶ در این فیلم ابرقهرمانی نقش ‌آفرینی کنند. آنجلینا جولی (Angelina Jolie)  نیز کماکان در حال مذاکره برای حضور در فیلم بوده اما هنوز قراردادی بسته نشده.

Salma Hayek
مذاکره با Salma Hayek برای حضور در فیلم The Eternals ساخته مارول

در این کامیک‌ ها ما شاهد حضور موجودات ابرقدرت و تقریبا جاودان به نام جاودان ‌ها Eternals و موجوداتی شرور به نام منحرفان Deviants هستیم که این موجودات توسط کیهانی به نام سلستیال ‌ها Celestials خلق شده ‌اند.

در حالی که معلوم شده است که مدن Madden قرار است نقش رهبر گروه ایکاریس lkaris را بازی کند، جزئیات نقش هایک هنوز مشخص نیست.

از آثار اخیر هایک به بئاتریس سر میز شام (Beatriz at Dinner) و چطور یک عاشق لاتین باشیم (How to Be a Latin Lover) می توان اشاره کرد. او هایک اخیراً بازی در فیلم کمدی اکشن محافظ همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) را با همراهی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)  به اتمام رسانده است.

منبع: www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *