پیوستن پل راد (Paul Rudd) ستاره سینمای مارول به فیلم شکارچیان روح Ghostbusters

جدیدترین اخبار سینما حاکی از پیوستن پل راد به فیلم جدید جیسون ریتمن است. راد قرار است نقش یک معلم در یک شهر کوچک را بازی کند که که به نحوی ادامه فرنچایزی است که در سال ۱۹۸۴ با فیلم Ghostbusters آغاز و در ۱۹۸۹ پایان یافت. بازنگری سال ۲۰۱۶ جزئی از فیلم جدید نخواهد بود.

حساب توئیتری رسمی Ghostbusters ویدئویی نمایش داد که در آن راد در حال صحبت راجع به پروژه است و این بازیگر به شوخی می گوید وقتی شنیدم قرار است تماسی بر این مبنا دریافت کنم به خودم لرزیدم و می گوید:

paul rudd

از اینکه قرار است به جمع بازیگران Ghostbusters اضافه بشم بسیار خوشحالم و بی قرارم.  از وقتی با بنده تماس داشتند در پوست خودم نمی گنجم.

فیلم جدید شکارچیان روح درباره یک مادر مجرد (Carrie Coon) و خانواده او (Finn Wolfhard و Mckenna Grace) است و قرار است از پاییز امسال تولیدش کلید بخورد. و راد نقش مرد مورچه‌ای را بازی خواهد کرد.

ریتمن در این باره می گوید: من از مدت ها قبل تمایل به کار با پل راد بودم از زمانی که فیلم کوتاه من درWet Hot American Summer ساندنس افتتاح شد. و از اینکه او قرار است در این فصل جدید فیلم به بازیگرا اضافه شود هیجان زده است.

جیسون زیتمن همراه با گیل کنان (Gil Kenan) نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. تهیه کنندگی فیلم بر عهده ایوان ریتمن (Ivan Reitman) پدر جیسون ریتمن و کارگردان فیلم اولیه Ghostbusters می باشد. شرکت سونی تاریخ اکران این فیلم Ghostbusters را برای دهم ژوئیه مصادف با ۲۰ تیر ۱۳۹۹ در نظر گرفته است.

نظر شما راجع به این سری فیلم چیست؟

منبع:  www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *