آغاز ساخت انیمیشن سریالی جدید Black Panther

دوشنبه 20 آذر , 1402

مارول استودیو با اعلام دو خبر مهم؛ انیمیشن جذاب مبتنی بر دنیای پلنگ سیاه و تغییر نام هیجان‌انگیز انیمیشن مرد عنکبوتی را از دیزنی پلاس رونمایی می‌کند!

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو با معرفی انیمیشن جدیدی به نام Eyes of Wakanda، تازه‌ترین اثر خود را از دنیای فیلم Black Panther به تماشاگران معرفی کرده است. این انیمیشن سریالی، به زندگی جنگجویان شجاع واکاندا می‌پردازد که در گذشته، ماموریتی را بر عهده داشته‌اند تا فلز خطرناک وایبرنیوم را از سراسر جهان بازیابی کنند.

تایید انتشار این انیمیشن در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس همراه با اطلاعات بیشتر درباره داستان و آرت استایل جذاب این اثر، شور و هیجان را در انتظار تماشاگران قرار داده است. همچنین، اعلام شده است که این انیمیشن در طول پخش دو قسمت اول فصل دوم انیمیشن ?What If به تماشاگران معرفی خواهد شد و تریلر کوتاهی از آن نیز در این برنامه ویژه ارائه خواهد شد.

همچنین در جریان اعلام اخبار، تغییر نام انیمیشن Spider-Man: Freshman Year به Your Friendly Neighborhood Spider-Man نیز تایید شده است و این انیمیشن نیز در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین منتظر انیمیشن X-Men ’97 نیز باشید که در همین سال از دیزنی پلاس روانه پخش می‌شود.

با توجه به ترقی و تغییرات در دنیای انیمیشن مارول، تیم تولید انیمیشن Eyes of Wakanda به طور خاص به جلب توجه و ترغیب به هیجان تماشاگران که از دیگر نمایش‌های انیمیشن مارول نیز لذت برده‌اند، افتخار می‌کند.

پخش فصل دوم انیمیشن ?What If از تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) از دیزنی پلاس آغاز می‌شود و تماشاگران هر روز می‌توانند از قسمت‌های جذاب و جدید این مجموعه لذت ببرند. با واکنش مثبت به دو قسمت اول، انتظارات برای این فصل نیز بسیار بالا رفته است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *