مارول استودیو نویسنده جدید برای فیلم Captain America: Brave New World معرفی کرد.

پنج‌شنبه 16 آذر , 1402

متئو اورتن به تیم نویسندگان فیلم Captain America: Brave New World ملحق شد.

اخبار سینما و تلویزیون به تازگی اعلام کرده‌اند که مارول استودیو جلب یک نویسنده مبتکر برای ایجاد صحنه‌های جذاب در فیلم Captain America: Brave New World کرده است.

فیلم Captain America: Brave New World، در حال حاضر در مراحل پس از تولید قرار دارد و با توجه به بازخوردهای منفی، مارول استودیو تصمیم به اصلاح برخی از صحنه‌ها و افزودن صحنه‌های جدید گرفته است. به گفته منابع، نویسنده معروف متئو اورتن، که قبلاً در نوشتن قسمت پنجم سریال Moon Knight شرکت داشته، به تیم نویسندگان این فیلم پیوسته است. متئو اورتن مسئولیت ایجاد صحنه‌های جدید و جذاب را بر عهده دارد، که در فصل بهار و تابستان سال ۲۰۲۴ فیلم‌برداری خواهند شد. قبل از این، اعلام شده بود که سه بخش اصلی فیلم حذف و بازنویسی خواهند شد تا اصلاحات لازم اعمال شود. نویسندگان اصلی این فیلم شامل مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون هستند.

از بازیگران مطرح که در این فیلم حضور دارند می‌توان به آنتونی مکی، دنی رامیرز، هریسون فورد، تیم بلیک نلسون، لیو تایلر، شیرا هاس، کارل لامبلی، زوشا راکمور، رزا سلزار و سث رالینز اشاره کرد.

اکران رسمی فیلم Captain America: Brave New World در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم تحت کارگردانی جولیوس اونا، کارگردان معروف فیلم The Cloverfield Paradox، به نمایش در خواهد آمد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *