تایید نامزدهای بهترین موسیقی متن بازی در مراسم گرمی ۲۰۲۴ با حضور بازی‌های مطرح

یکشنبه 12 آذر , 1402

لیست نامزدهای بهترین موسیقی متن بازی‌ها و سرگرمی‌های تعاملی برای مراسم گرمی سال ۲۰۲۴ ارائه و تایید شد.

نامزدهای بهترین موسیقی بازی‌ها در مراسم گرمی 2024

اخیراً لیست نامزدهای دریافت جوایز بهترین موسیقی در بازی‌های ویدیویی و سرگرمی‌های تعاملی برای مراسم گرمی ۲۰۲۴ منتشر شده است. آخرین اخبار حاکی از تایید و اعلام نامزدها برای این جوایز است. موسیقی متن بازی God of War Ragnarok، که اثر بر مک‌کرری می‌باشد، به عنوان یکی از نامزدهای برتر جایزه بهترین موسیقی متن و سرگرمی‌های تعاملی در مراسم گرمی ۲۰۲۴ اعلام شده است.

همچنین، بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2، Hogwarts Legacy، Star Wars Jedi: Survivor و Stray Gods: The Roleplaying Musical نیز جزو نامزدهای این جایزه محسوب می‌شوند.

مراسم گرمی ۲۰۲۴ در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۴ (۱۵ بهمن ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. در سال گذشته، موسیقی متن بازی Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok توانست جایزه بهترین موسیقی متن را از آن خود کند. با عرضه بازی God of War Ragnarok در نوامبر سال گذشته، موسیقی متن آن توسط بر مک‌کرری به شدت مورد توجه قرار گرفت و در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۲ به عنوان بهترین موسیقی متن شناخته شد.

در حال حاضر، موسیقی متن بازی God of War Ragnarok برای دریافت یک جایزه بزرگ دیگر در نظر گرفته شده است. این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *