حذف ۹۰ درصدی دیالوگ‌ها در بازی Marvel’s Spider-Man 2

شنبه 11 آذر , 1402

بر اساس ادعای صداپیشه‌ی کاراکتر ونوم در  Marvel’s Spider-Man 2 90 درصد دیالوگ‌های این شخصیت از بازی آن حذف شده است.

بخش عمده دیالوگ‌های ونوم از بازی Marvel’s Spider-Man 2 حذف شده است

ونوم، یکی از شخصیت‌های شرور بازی Marvel’s Spider-Man 2 است که از زمان معرفی خود، توجه و هیجان طرفداران را به خود جلب کرد. با گذشت یک ماه از انتشار بازی، به نظر می‌رسد که Insomniac Games موفق بوده است تا از حضور ونوم به بهترین شکل بهره ببرد و انتظارات طرفداران را برآورده سازد. با این حال، جالب است بدانیم تنها یک بخش کوچک از دیالوگ‌های ضبط شده ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 استفاده شده است.

تونی تاد، صداپیشه شخصیت ونوم، به تازگی اعلام کرد که تنها ۱۰ درصد از دیالوگ‌های ضبط شده توسط او در بازی Marvel’s Spider-Man 2 به کار رفته است. او همچنین توضیح داد که بخشی از دیالوگ‌های وی مربوط به لحظه‌ای است که سیمبیوت به بدن مایلز مورالس نفوذ می‌کند. با این وجود، به نظر می‌رسد که این ایده در نهایت توسط Insomniac Games رد شده است.

Insomniac Games پیش‌تر اعلام کرده بود که در صورت تقاضای کافی از سوی طرفداران، احتمال ساخت یک نسخه فرعی با محوریت ونوم وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از دیالوگ‌های ضبط شده توسط تاد در بازی Marvel’s Spider-Man 2 استفاده نشده است، امکان استفاده از آن‌ها در یک بازی جدید نیز وجود دارد. Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *